Hledáme nového Accounta, protože Jirka jde dělat granule
Náš současný account/projekťák Jirka zvedá kotvy a jde se věnovat granulím pro psy, proto potřebujeme někoho, kdo zaplní jeho boty a nám vnese řád do firemních procesů.
Jsme malá agentura do 15ti lidí a spoustu věcí nastavujeme na míru klientovi nebo lidem pracujícím na projektech. To je super svoboda, ale někdo musí hlídat, aby se z ní nestala anarchie.
Tvoje práce se bude skládat ze dvou hlavních věcí:
- Komunikace s klientem, zjišťování jeho potřeb, konzultace nad jeho plány a strategií, zajišťování maximální spokojenosti.
- Předcházení a občasné řešení výtek s klientem (snad co nejméně)
- Vypracování zadání, předání na obě strany ve stravitelné podobě (klient mluví obvykle trochu jiným jazykem než specialista)
- Komunikace se specialisty, hlídání termínů, kontrola kvality práce, odevzdávání a briefing klienta
- Hlídání fakturace klienta, specialistů kvůli ziskovosti projektu
Co od tebe potřebujeme:
- Sakra velkou dávku sebedisciplíny a organizace práce (pracujeme 3-4 dny týdně na Home Office)
- Komunikační a vyjednávací schopnosti na profesionální úrovni – psát bez chyb a reprezentativně komunikovat je nutnost
- Potřebujeme člověka, který se nebojí jít do konfrontace a dokáže vyřešit fuckup, aniž by to vždycky nehodil na specialistu. Asertivita a ráznost (když je potřeba) je pro nás velmi důležitou vlastností.
- Vědomí, že rozumíš marketingu a dokážeš v něm lidem pomáhat
- Snahu rozvíjet klientův byznys a posouvat agenturu jako celek
Co od tebe požadujeme:
- Zkušenosti v marketingu, a to jak teoretické, tak praktické – Od PPC, přes SEO až po návrh strategie. Budeš denně komunikovat s experty v jednotlivých oborech i klienty, kteří tomu vůbec nerozumí. Musíš být partner pro oba tábory.
- Zkušenosti s tvorbou webů jsou velkou výhodou (ne však nutností, kdyžtak se postupně doučíš) – máme vlastní vývojáře na OpenCartu a tvoříme klientům e-shopy na míru
- Alespoň teoretická znalost projektového řízení. V praxi ho moc nepoužíváme, ale poslouží ti jako základ pro některé procesy.
Co ti nabízíme:
- Velmi flexibilní pracovní dobu – měl bys být přes den k dispozici kvůli povaze tvé práce, ale pokud si chceš na hlubší činnosti až večer, není problém.
- 3-4 dny Homeoffice
- Zázemí v pražském Coworkingu
- Měsíční odměny vázané na tvůj výkon – fakturaci spravovaných klientů
- Možnost nastavit směřování celé firmy
- Kolektiv, kde si nikdo na nic nehraje a rozumí tomu, co dělá
- Možnost vzdělávání na různých pozicích marketingu
- Práci na HPP / IČ – 50 000 až 70 000 Kč měsíčně + bonusy
- Full-time
- Pracovní noťas, telefon
- Slevy v našem interním projektu Vzdušín.cz
Pošli přes formulář níže, nebo na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč chceš dělat u nás.