Hledáme nového Accounta, protože Jirka jde dělat granule

Náš současný account/projekťák Jirka zvedá kotvy a jde se věnovat granulím pro psy, proto potřebujeme někoho, kdo zaplní jeho boty a nám vnese řád do firemních procesů.

Jsme malá agentura do 15ti lidí a spoustu věcí nastavujeme na míru klientovi nebo lidem pracujícím na projektech. To je super svoboda, ale někdo musí hlídat, aby se z ní nestala anarchie.

Tvoje práce se bude skládat ze dvou hlavních věcí:

  • Komunikace s klientem, zjišťování jeho potřeb, konzultace nad jeho plány a strategií, zajišťování maximální spokojenosti.
  • Předcházení a občasné řešení výtek s klientem (snad co nejméně)
  • Vypracování zadání, předání na obě strany ve stravitelné podobě (klient mluví obvykle trochu jiným jazykem než specialista)
  • Komunikace se specialisty, hlídání termínů, kontrola kvality práce, odevzdávání a briefing klienta
  • Hlídání fakturace klienta, specialistů kvůli ziskovosti projektu

Co od tebe potřebujeme:

  • Sakra velkou dávku sebedisciplíny a organizace práce (pracujeme 3-4 dny týdně na Home Office)
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti na profesionální úrovni – psát bez chyb a reprezentativně komunikovat je nutnost
  • Potřebujeme člověka, který se nebojí jít do konfrontace a dokáže vyřešit fuckup, aniž by to vždycky nehodil na specialistu. Asertivita a ráznost (když je potřeba) je pro nás velmi důležitou vlastností.
  • Vědomí, že rozumíš marketingu a dokážeš v něm lidem pomáhat
  • Snahu rozvíjet klientův byznys a posouvat agenturu jako celek

Co od tebe požadujeme:

  • Zkušenosti v marketingu, a to jak teoretické, tak praktické – Od PPC, přes SEO až po návrh strategie. Budeš denně komunikovat s experty v jednotlivých oborech i klienty, kteří tomu vůbec nerozumí. Musíš být partner pro oba tábory.
  • Zkušenosti s tvorbou webů jsou velkou výhodou (ne však nutností, kdyžtak se postupně doučíš) – máme vlastní vývojáře na OpenCartu a tvoříme klientům e-shopy na míru
  • Alespoň teoretická znalost projektového řízení. V praxi ho moc nepoužíváme, ale poslouží ti jako základ pro některé procesy.

Co ti nabízíme:

  • Velmi flexibilní pracovní dobu – měl bys být přes den k dispozici kvůli povaze tvé práce, ale pokud si chceš na hlubší činnosti až večer, není problém.
  • 3-4 dny Homeoffice
  • Zázemí v pražském Coworkingu
  • Měsíční odměny vázané na tvůj výkon –  fakturaci spravovaných klientů
  • Možnost nastavit směřování celé firmy
  • Kolektiv, kde si nikdo na nic nehraje a rozumí tomu, co dělá
  • Možnost vzdělávání na různých pozicích marketingu
  • Práci na HPP / IČ – 50 000 až 70 000 Kč měsíčně + bonusy
  • Full-time
  • Pracovní noťas, telefon
  • Slevy v našem interním projektu Vzdušín.cz

Pošli přes formulář níže, nebo na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč chceš dělat u nás. 

CHCEŠ SE K NÁM PŘIDAT?

Super! Na tvoje CVčko se během dvou dnů někdo od nás mrkne. Ozveme se, jakmile posoudíme, jak nám na pozici zapadáš. Dej nám prosím chvilku na přemýšlení.

Je to tady. Poskytuješ nám své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. Jsme NEXT VISION s.r.o., IČO: 03519881, Bj. Krawce 1377, Choceň, a budeme zpracovávat poskytnuté osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Konec hlášení.