Kdo jsme? Next Vision je design. marketing. reklama.

Společnost založil Petr Myšák, který má za sebou více jak 11 let zkušeností s on-line marketingem. Petr postupně získal mnoho klientů a protože ví, že sám jeden člověk v marketingu není schopný pro každého klienta zajistit 100% servis, začal brzy budovat stálý tým spolupracovníků. Nemusel se ani dlouho rozhlížet a z externistů se stali stálí parťáci. Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z vašich nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

Naše historie

  • google partner
  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Tomáš Karásek Social media specialista

    Tomáš je specialista na mediální kampaně na Facebooku a Instagramu. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Viktor Holas SEO specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

Jak vyhodnocujete vaše marketingové kampaně? Seznamte se s metrikou PNO

Jednoduchá metrika PNO (poměr nákladů k obratu) vyjadřuje, jak velký podíl mají vaše náklady na tržbách. Výpočet ukazatele je velmi jednoduchý a umožní vám rychlý základní pohled na vaše online podnikání. Proč nová metrika? Bez finálního vyhodnocení výsledků je každá marketingová kampaň vlastně bezcenná. Na konci dne potřebujete...

Chatboty poháněné strojovým učením – Budoucnost komunikace se zákazníky?

Více či méně automatizovanou komunikaci s návštěvníky dnes používají všechny e-shopy a webové stránky nejrůznějších služeb. Zákaznická podpora je v silně konkurenčním prostředí naprostým základem. Toto odvětví se ale stále vyvíjí, a díky strojovému učení zvládnete bez skutečného operátora zahrát ještě více muziky. Samozřejmě za méně...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace