Kdo jsme? Next Vision je design. marketing. reklama.

Společnost založil Petr Myšák, který má za sebou více jak 10 let zkušeností s on-line marketingem. Petr postupně získal mnoho klientů a protože ví, že sám jeden člověk v marketingu není schopný pro každého klienta zajistit 100% servis, začal brzy budovat stálý tým spolupracovníků. Nemusel se ani dlouho rozhlížet a z externistů se stali stálí parťáci. Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z vašich nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

Naše historie

  • google partner
  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Štěpán Mátl Web Developer a Projekťák

    Štěpán je programátor, kodér, projekťák, výborný kolega a kamarád se smyslem pro pečlivost. Pracuje s HTML, CSS a jQuery, vyvíjí aplikace v PHP v kombinaci s MySQL databázemi. Je odborníkem na e-shopové řešení. Většinou s ním budete na drátě při řešení technické stránky webu.

  • Tomáš Karásek Copywriter a SEO specialista

    Tomáš dělá SEO pro naše klienty. Píše texty, tvoří zpětné odkazy a okrajově se věnuje také Facebooku. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace