Kdo jsme? Next Vision je design. marketing. reklama.

Společnost založil Petr Myšák, který má za sebou více jak 11 let zkušeností s on-line marketingem. Petr postupně získal mnoho klientů a protože ví, že sám jeden člověk v marketingu není schopný pro každého klienta zajistit 100% servis, začal brzy budovat stálý tým spolupracovníků. Nemusel se ani dlouho rozhlížet a z externistů se stali stálí parťáci. Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z vašich nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

Naše historie

  • google partner
  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Tomáš Karásek Social media specialista

    Tomáš je specialista na mediální kampaně na Facebooku a Instagramu. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

Strojové učení promění marketing k nepoznání. Budete u toho?

Umělá inteligence (AI) a zejména její podoblast jménem strojové učení v posledních letech nesmazatelně pronikají do světa marketingu. Ovládnutí algoritmů, které umožní počítačovým programům „učit se“ dá v této džungli výhodu opravdu každému. Nenechte si ujet vlak. Umělé inteligence se dnes (už) nebojíme. Filmové trháky typu...

Inovace v marketingu – slyšeli jste už o „fygitálním“ marketingu?

Jedním z buzz words ze světa marketingu je pro letošní rok jeho fygitální forma? Co to vlastně znamená a jak vám pomůže uspokojit stále náročnějšího zákazníka? Právě na to jsme se zaměřili v dnešním článku. Od začátku nového roku uběhnul už nějaký ten pátek a my se tedy s malým odstupem můžeme podívat na inovace a trendy, které jsou pro...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace