Kdo jsme? Next Vision je design. marketing. reklama.

Společnost založil Petr Myšák, který má za sebou více jak 10 let zkušeností s on-line marketingem. Petr postupně získal mnoho klientů a protože ví, že sám jeden člověk v marketingu není schopný pro každého klienta zajistit 100% servis, začal brzy budovat stálý tým spolupracovníků. Nemusel se ani dlouho rozhlížet a z externistů se stali stálí parťáci. Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z vašich nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

Naše historie

  • google partner
  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Štěpán Mátl Web Developer a Projekťák

    Štěpán je programátor, kodér, projekťák, výborný kolega a kamarád se smyslem pro pečlivost. Pracuje s HTML, CSS a jQuery, vyvíjí aplikace v PHP v kombinaci s MySQL databázemi. Je odborníkem na e-shopové řešení. Většinou s ním budete na drátě při řešení technické stránky webu.

  • Tomáš Karásek Copywriter a SEO specialista

    Tomáš dělá SEO pro naše klienty. Píše texty, tvoří zpětné odkazy a okrajově se věnuje také Facebooku. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace