Čtyři důvody, proč tvořit marketing s námi
- vyznáme se v obchodu i z vaší perspektivy
Dobře známe všechny stránky podnikání. Máme bohaté zkušenosti s vlastními projekty postavenými na elektronickém obchodování (e-commerce). Proto přesně víme, jaká je hodnota času i peněz. Respekt k vaší práci určuje způsob, jakým spravujeme vaše investice do reklamních kampaní.
- vážíme si vaší práce
Netváříme se, jako bychom snědli všechnu moudrost světa. Mluvíme lidskou řečí. Nejen odbornými frázemi. Snažíme se podrobně poznat váš byznys. Podle jeho charakteristik pak nastavujeme vhodnou marketingovou strategii.
- neděláme zbytečné blbosti
Když něco nedává smysl, řekneme to. Výhradně používáme takové nástroje, které jsou vhodné pro vaše potřeby. Máme s vámi totiž společný cíl. Úspěch na internetu.
- stojíme si za výsledky
Umíme tvořit weby. Víme, jak funguje prodej na internetu. Postavíme na nohy novou značku, nebo zlepšíme komunikaci už zavedené. Jsme tým nezávislých profesionálů s letitými zkušenostmi s prací pro mezinárodní korporace i drobné živnostníky. Společně sdílíme dovednosti, které už pomohly řadě společností. Stejně jako výsledky. Za kvalitou našich služeb si stojíme. Důkazem jsou naše vlastní mezinárodní e-shopy.
Naše cesta
Společnost Next Vision má za sebou pestrou historii. Za jejím vznikem stála potřeba posunout podnikání zase o kus dál. Digitální agenturu založil Petr Myšák, který se marketingu a tvorbě webových stránek věnuje už od roku 2006. S rostoucím počtem kolegů transformoval projekt do dnešní podoby online marketingové agentury, která dokáže skloubit dovednost vývoje webových stránek s funkčním marketingem.
Náš energický tým má znalosti a nebojí se přicházet s novými nápady. I díky nim může vaše značka nabrat na síle.
Tým Next Vision


Petr Myšák
CEO, zakladatel společnosti
Ostřílený veterán, který již od roku 2006 pomáhá budovat úspěšné internetové projekty svých klientů. Má na svědomí dnešní podobu digitální agentury Next Vision. V lednu 2019 úspěšně dokončil akvizici společnosti, která provozuje jeden z největších e-shopů se vzduchotechnikou v České republice. Pomohl jí k růstu o stovky procent. Nyní s ní rychle expanduje do zahraničí. Čerstvý vzduch a výzvy má rád i v osobním životě. Proto občas zdolá některý z alpských vrcholů.


Zuzana Slepánková
Team Leader
S více než 12 lety zkušeností v oblasti marketingových analýz a výkonnostního marketingu je Zuzka skutečným odborníkem v oboru. Během své kariéry spolupracovala s prestižními značkami, jako jsou Coca-Cola, Staropramen či Ferrero. Její zkušenosti a odborné znalosti jí umožňují efektivně identifikovat a řešit klíčové výzvy, kterým čelí naši klienti. Ve volném čase si provětrá hlavu při kitesurfingu nebo si vyleze nějakou tu skálu. Tento zápal pro dobrodružství a vytrvalost se odráží i v jejím přístupu k práci, kde je odhodlána překonávat hranice a dosahovat vynikajících výsledků pro naše klienty.


Petra Welsch
Business manager
Petra se narodila pro obchod, kterému se aktivně věnuje již přes 15 let. Učila se od velkých podnikatelů, kteří vybudovali úspěšné podniky, a pokročilé know-how začala brzy aplikovat i do svých procesů. Je zvyklá vést obchodní meetingy i celé týmy lidí. Miluje komunikaci a navazování nových pracovních vztahů, které vedou ke společnému cíli. V oboru online marketingu vidí velký potenciál a baví ji podporovat zajímavé projekty. Její vášní je tanec a hudba, ve volném čase také ráda cestuje za přírodou nebo relaxuje ve wellness.


Kuba
PPC and Social media specialist
Jakub si prošlapal cestu pěkně od začátku. Dnes už je zkušeným průvodcem, s kterým se nemusíte bát vyrazit do světa vyhledávačů nebo výkonnostních kampaní na sociálních sítích založených na platbě za kliknutí (Pay-per-click – PPC). Dokáže se zaměřit na výkon a být mimořádně kreativní. To je kombinace, která nás baví a váš byznys posune vpřed. Jakub je zároveň majitelem jednoho z prvních plně automatizovaných fitness center v České republice. Není tedy divu, že je také zapáleným sportovcem.


Viktor
SEO and UX specialist
Jeho superschopnostmi jsou konzistence a trpělivost. V Next Vision má na starosti strategický rozvoj klientů. Díky němu přivádí více uživatelů z vyhledávačů a zajišťuje více konverzí a prodejů. Výsledků nedosahuje na základě pouhé teorie, ale zejména díky zkušenostem s vlastními internetovými projekty. Ty mají díky budování obsahu, uživatelského prožitku (User Experience – UX) a zpětných odkazů (Linkbuilding) úspěch i na zahraničních trzích, jako např. ve Spojených státech.


Peter
PHP developer senior
Jeho brilantní mozek, který nás jistí ve správcovské části, tzv. backendu, jsme nalezli v Brně. Tam tvoří nové funkce různých projektů, které pro své zákazníky spravujeme. Za více než 10 let vývoje zanechal svou stopu v kódu na mnoha místech. Od firemních intranetů až po mezinárodní e-shopová řešení. Ceníme si ho nejen za schopnost poradit si excelentně s chybou 404, ale i pro kouzelnou kartičku na slevu v McDonald’s, kterou neváhá použít, aby nás zasytil.


Luboš
PPC and Social media specialist
Luboš se pohybuje ve světě online marketingu už od roku 2016. Za tu dobu ledacos viděl, ale pořád se rád učí. Jeho energie a optimismus jsou nakažlivé a vždy si udržuje pozitivní postoj. Je to skutečný týmový hráč, který dokáže inspirovat a podporovat ostatní členy týmu. Volný čas tráví rekonstrukcí své maringotky kdesi v horách, kde rozvíjí svojí kreativitu a smysl pro detail. Luboš se nebojí výzev a rád se pustí do nových projektů, které mu umožňují rozvíjet své dovednosti.


Jakub
Copywriter & Linkbuilder
Jakub se věnuje textům všeho druhu už šest let. Začínal na anglických překladech, postupem času svou působnost rozšířil o copywriting, konzultaci obsahových strategií a linkbuilding. Spravuje tým o 10 lidech, kteří mu s jeho aktivitami pomáhají. Když zrovna není ponořený v písmenkách, pravděpodobně vaří nebo poslouchá hudbu. Na škole z diktátů nikdy nedostal horší známku než za 1.


Honza
PPC and Social media specialist
Honza je mladý a nadšený člen týmu Next Vision, specializující se na PPC a reklamu na sociálních sítích. Jeho cesta do digitálního marketingu začala před 5 lety během studií na vysoké škole. S kreativním i analytickým myšlením vytváří efektivní kampaně, které zvyšují viditelnost klientů a pomáhají jim prodávat online. Volný čas věnuje své vášni pro bojové sporty, poznávání světa a rozvíjení dovedností. Odvaha a touha po dalších výzvách se odrážejí i ve způsobu, s jakým se pouští do nových projektů. Honza je týmový hráč s pozitivním přístupem a schopností rychle se přizpůsobit měnícím se trendům digitálního marketingu.