Čtyři důvody, proč tvořit marketing s námi
- vyznáme se v obchodu i z vaší perspektivy
Dobře známe všechny stránky podnikání. Máme bohaté zkušenosti s vlastními projekty postavenými na elektronickém obchodování (e-commerce). Proto přesně víme, jaká je hodnota času i peněz. Respekt k vaší práci určuje způsob, jakým spravujeme vaše investice do reklamních kampaní.
- vážíme si vaší práce
Netváříme se, jako bychom snědli všechnu moudrost světa. Mluvíme lidskou řečí. Nejen odbornými frázemi. Snažíme se podrobně poznat váš byznys. Podle jeho charakteristik pak nastavujeme vhodnou marketingovou strategii.
- neděláme zbytečné blbosti
Když něco nedává smysl, řekneme to. Výhradně používáme takové nástroje, které jsou vhodné pro vaše potřeby. Máme s vámi totiž společný cíl. Úspěch na internetu.
- stojíme si za výsledky
Umíme tvořit weby. Víme, jak funguje prodej na internetu. Postavíme na nohy novou značku, nebo zlepšíme komunikaci už zavedené. Jsme tým nezávislých profesionálů s letitými zkušenostmi s prací pro mezinárodní korporace i drobné živnostníky. Společně sdílíme dovednosti, které už pomohly řadě společností. Stejně jako výsledky. Za kvalitou našich služeb si stojíme. Důkazem jsou naše vlastní mezinárodní e-shopy.
Naše cesta
Společnost Next Vision má za sebou pestrou historii. Za jejím vznikem stála potřeba posunout podnikání zase o kus dál. Digitální agenturu založil Petr Myšák, který se marketingu a tvorbě webových stránek věnuje už od roku 2006. S rostoucím počtem kolegů transformoval projekt do dnešní podoby online marketingové agentury, která dokáže skloubit dovednost vývoje webových stránek s funkčním marketingem.
Náš energický tým má znalosti a nebojí se přicházet s novými nápady. I díky nim může vaše značka nabrat na síle.
Tým Next Vision


Petr Myšák
CEO, zakladatel společnosti
Ostřílený veterán, který již od roku 2006 pomáhá budovat úspěšné internetové projekty svých klientů. Má na svědomí dnešní podobu digitální agentury Next Vision. V lednu 2019 úspěšně dokončil akvizici společnosti, která provozuje jeden z největších e-shopů se vzduchotechnikou v České republice. Pomohl jí k růstu o stovky procent. Nyní s ní rychle expanduje do zahraničí. Čerstvý vzduch a výzvy má rád i v osobním životě. Proto občas zdolá některý z alpských vrcholů.


Jirka Švihálek
Project manager
Jirku se nám podařilo získat do týmu poté, co pomohl rodinné společnosti Yoggies prorazit s novou řadou produktů na extrémně konkurenčním trhu. Od té doby vede projektové týmy a reklamní kampaně našich klientů. Jeho silnou stránkou je krocení chaosu a divoké zvěře. Baterky si dobíjí venčením svých tří psů a stres odbourává zásadně v ringu.


Jakub Skopal
PPC and Social media specialist
Jakub si prošlapal cestu pěkně od začátku. Dnes už je zkušeným průvodcem, s kterým se nemusíte bát vyrazit do světa vyhledávačů nebo výkonnostních kampaní na sociálních sítích založených na platbě za kliknutí (Pay-per-click – PPC). Dokáže se zaměřit na výkon a být mimořádně kreativní. To je kombinace, která nás baví a váš byznys posune vpřed. Jakub je zároveň majitelem jednoho z prvních plně automatizovaných fitness center v České republice. Není tedy divu, že je také zapáleným sportovcem.


Viktor Holas
SEO and UX specialist
Jeho superschopnostmi jsou konzistence a trpělivost. V Next Vision má na starosti strategický rozvoj klientů. Díky němu přivádí více uživatelů z vyhledávačů a zajišťuje více konverzí a prodejů. Výsledků nedosahuje na základě pouhé teorie, ale zejména díky zkušenostem s vlastními internetovými projekty. Ty mají díky budování obsahu, uživatelského prožitku (User Experience – UX) a zpětných odkazů (Linkbuilding) úspěch i na zahraničních trzích, jako např. ve Spojených státech.


Peter Nižník
PHP developer senior
Jeho brilantní mozek, který nás jistí ve správcovské části, tzv. backendu, jsme nalezli v Brně. Tam tvoří nové funkce různých projektů, které pro své zákazníky spravujeme. Za více než 10 let vývoje zanechal svou stopu v kódu na mnoha místech. Od firemních intranetů až po mezinárodní e-shopová řešení. Ceníme si ho nejen za schopnost poradit si excelentně s chybou 404, ale i pro kouzelnou kartičku na slevu v McDonald’s, kterou neváhá použít, aby nás zasytil.


Jakub Janíček
Copywriter & Linkbuilder
Jakub se věnuje textům všeho druhu už šest let. Začínal na anglických překladech, postupem času svou působnost rozšířil o copywriting, konzultaci obsahových strategií a linkbuilding. Spravuje tým o 10 lidech, kteří mu s jeho aktivitami pomáhají. Když zrovna není ponořený v písmenkách, pravděpodobně vaří nebo poslouchá hudbu. Na škole z diktátů nikdy nedostal horší známku než za 1.


Zuzana Slepánková
PPC specialistka a datová analytička
Zuzka má 11 let zkušeností v sektoru rychloobrátkového zboží. Je specialistkou marketingových analýz, kterým se věnovala ve velkých výzkumných agenturách v Londýně a v Praze. Na její výsledky se spoléhala například Coca-Cola, Staropramen nebo Ferrero. Od jejího analytického smýšlení i ona potřebuje občas oddych – a není pro ní většího relaxu než kitesurfingu, kde si provětrá hlavu. V rámci Next Vision se stará o Google Ads a Sklik.


Petra Welsch
Business manager
Petra se narodila pro obchod, kterému se aktivně věnuje již přes 15 let. Učila se od velkých podnikatelů, kteří vybudovali úspěšné podniky, a pokročilé know-how začala brzy aplikovat i do svých procesů. Je zvyklá vést obchodní meetingy i celé týmy lidí. Miluje komunikaci a navazování nových pracovních vztahů, které vedou ke společnému cíli. V oboru online marketingu vidí velký potenciál a baví ji podporovat zajímavé projekty. Její vášní je tanec a hudba, ve volném čase také ráda cestuje za přírodou nebo relaxuje ve wellness.