Nezačínejte uprostřed, na začátku je potřeba strategie

Cena od 12 000 Kč

Marketingová strategie

Potřebujete pomoct s webem, PPC nebo s Facebookovou komunikací? Žádný problém, ale nejdříve potřebujete odpovídající strategii. To abychom se ujistili, že naše vzájemná spolupráce nebude jen nějakým bezcílným blouzněním...

Ze všeho nejdříve společně probereme cíle, hodnoty a potřeby vašeho podnikání. Hned jak si ujasníme tyto položky, můžeme určit vaši pozici na trhu a pustit se do díla. Kvalitní a přesná strategie je naprostým základem pro jakoukoli odnož online marketingu. Díky ní později přesně uvidíte, zda a nakolik postupujeme podle stanoveného plánu.


Pozicování

Pro každé podnikání je nejdůležitější určení pozice. Pomůžeme vám ujasnit si kdo jste, kam směřujete a o co usilujete. Během tohoto procesu také zjistíte, kdo jsou vaši zákazníci, a pokud to bude potřeba, rozdělíte je na segmenty.

Řešení šitá na míru

Podle charakteru vašeho byznysu pak společně určíme, co vše bude potřeba udělat, aby váš online marketing fungoval na výbornou. Víme, co ve světe online komunikací funguje a jak její potenciál využít naplno.

Volíme efektivní řešení a osobní přístup. Každou naplánovanou akci vám napřed podrobně objasníme a po jejím provedení budeme referovat výsledky. Nějvětší odměnou je pro nás zpětná vazba v podobě spokojeného klienta.


Proč svěřit strategii do našich rukou?

1. Ujasníte si svou pozici na trhu. Segmentace návštěvníků, odhalení slepých uliček na webu, plánování marketingových aktivit. Bez dobrého základu (analýzy dat) neřešitelný úkol.

2. Budete mít přehled. Řekne vám, co dělají vaši návštěvníci. Jaké stránky nejčastěji navštěvují? A kdy a kudy odcházejí? Vyznají se v nákupním procesu? S Google Analytics stačí pár kliknutí a máte jasno.

3. Neustálé testování. Vytvořenou strategii budeme během naší spolupráce neustále analyzovat. O výsledcích vám poskytneme podrobný reporting a kdykoli budete moci jakýkoliv bod změnit.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Nezávazná poptávka

Vysvětlení pojmů: Brand

Publikujeme na blogu

Jak vyhodnocujete vaše marketingové kampaně? Seznamte se s metrikou PNO

Jednoduchá metrika PNO (poměr nákladů k obratu) vyjadřuje, jak velký podíl mají vaše náklady na tržbách. Výpočet ukazatele je velmi jednoduchý a umožní vám rychlý základní pohled na vaše online podnikání. Proč nová metrika? Bez finálního vyhodnocení výsledků je každá marketingová kampaň vlastně bezcenná. Na konci dne potřebujete...

Jakou cenu má v obsahovém marketingu upřímnost?

Obsah je král. Měli byste ale říkat celou pravdu nebo stačí jen nablýskané copy? Zaměřte se raději na pozadí vaší značky a problémy, které produkty řeší. Lidé chtějí slyšet příběhy, ale ty bez planých slibů. Obsahový marketing (neboli content marketing) se během posledního desetiletí stal mocným buzzwordem. Kvalitní obsah je dnes alfou a...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace