Hledáme kolegu specialistu marketingu / PPC specialistu.

PPC specialista, který se to nebojí vzít do vlastních rukou

Baví tě online? Nás jo, jenže práce je čím dál víc a pomocná ruka se hodí. Hledáme někoho, kdo nám pomůže. Nemusíš být senior. Víme, že když má člověk chuť, dokáže se i jako junior naučit za pár měsíců velké věci.

hledáme online marketéra

Koho hledáme?

Pokud jsi zkušený marketingový specialista, náležitě tě odměníme. Budeš se podílet na vedení a směřování firmy. Pokud jsi Junior, rádi ti pomůžeme růst. Žádný učený z nebe nespadl, a pokud si v nějaké oblasti nejsi jistý, pomůžeme ti s ní.

Co očekáváme?

  • Online marketing tě baví,
  • máš chuť se neustále učit nové věci,
  • samostatnost,
  • iniciativu,
  • angličtinu,
  • přehled v PPC reklamě nebo SEO,
  • přehled v Google Adwords

Sídlíme hned vedle Václaváku, a tak to nebudeš mít nikam daleko. Navíc můžeš částečně pracovat z domu. Když to budeš zvládat, nemáme s tím problém.

Co budeš dělat?

Nebudeš svázaný v chlívečku, ale vyzkoušíš si kousek od každého. Půjde hlavně o:

  • návrh efektivní strategie online marketingu klientovi na míru,
  • správu Adwords, Sklik a Facebook Ads,
  • audit kampaní,
  • audit webu,
  • analytiku.

Orientujeme se hlavně na výkonnostní a měřitelné kampaně. V první řadě jsou to e-shopy a firmy, pro které je online důležitý prodejní kanál.

A co za to?

  • Fajn peníze každý měsíc - od 30 do 60 tis. Kč,
  • Motivační ohodnocení navázané na výsledky,
  • vstupy na zajímavé konference a workshopy (a obsáhlou Knowledge base),
  • flexibilní pracovní dobu,
  • home-office 1-2 dny v týdnu,
  • fajn šéfa :) ,
  • budeš součástí rychle rostoucí firmy s jasnou vizí a strategií,
  • možnost podílet se na vedení firmy,
  • super práci na různých projektech v různých segmentech,
  • pohodovou práci a nekorporátní tým.

Zkus to s námi

Pošli nám životopis a pár slov o sobě na petr@nextvision.cz. Jestli se chceš předvést ještě víc, napiš nám, na jakou svou práci v onlineu jsi nejvíc hrdý nebo co tě v poslední době zaujalo.

Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Štěpán Mátl Web Developer a Projekťák

    Štěpán je programátor, kodér, projekťák, výborný kolega a kamarád se smyslem pro pečlivost. Pracuje s HTML, CSS a jQuery, vyvíjí aplikace v PHP v kombinaci s MySQL databázemi. Je odborníkem na e-shopové řešení. Většinou s ním budete na drátě při řešení technické stránky webu.

  • Tomáš Karásek Copywriter a SEO specialista

    Tomáš dělá SEO pro naše klienty. Píše texty, tvoří zpětné odkazy a okrajově se věnuje také Facebooku. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace