Hledáme kolegu specialistu marketingu / PPC specialistu.

PPC specialista, který se to nebojí vzít do vlastních rukou

Baví tě online? Nás jo, jenže práce je čím dál víc a pomocná ruka se hodí. Hledáme někoho, kdo nám pomůže. Nemusíš být senior. Víme, že když má člověk chuť, dokáže se i jako junior naučit za pár měsíců velké věci.

hledáme online marketéra

Koho hledáme?

Pokud jsi zkušený marketingový specialista, náležitě tě odměníme. Budeš se podílet na vedení a směřování firmy. Pokud jsi Junior, rádi ti pomůžeme růst. Žádný učený z nebe nespadl, a pokud si v nějaké oblasti nejsi jistý, pomůžeme ti s ní.

Co očekáváme?

  • Online marketing tě baví,
  • máš chuť se neustále učit nové věci,
  • samostatnost,
  • iniciativu,
  • angličtinu,
  • přehled v PPC reklamě nebo SEO,
  • přehled v Google Adwords

Sídlíme hned vedle Václaváku, a tak to nebudeš mít nikam daleko. Navíc můžeš částečně pracovat z domu. Když to budeš zvládat, nemáme s tím problém.

Co budeš dělat?

Nebudeš svázaný v chlívečku, ale vyzkoušíš si kousek od každého. Půjde hlavně o:

  • návrh efektivní strategie online marketingu klientovi na míru,
  • správu Adwords, Sklik a Facebook Ads,
  • audit kampaní,
  • audit webu,
  • analytiku.

Orientujeme se hlavně na výkonnostní a měřitelné kampaně. V první řadě jsou to e-shopy a firmy, pro které je online důležitý prodejní kanál.

A co za to?

  • fajn peníze každý měsíc - od 30 do 50 tis. Kč,
  • motivační ohodnocení navázané na výsledky,
  • vstupy na zajímavé konference a workshopy (a obsáhlou Knowledge base),
  • flexibilní pracovní dobu,
  • home-office 1-2 dny v týdnu,
  • fajn šéfa :) ,
  • budeš součástí rychle rostoucí firmy s jasnou vizí a strategií,
  • možnost podílet se na vedení firmy,
  • super práci na různých projektech v různých segmentech,
  • práci v pohodovém nekorporátní tým.

Zkus to s námi

Pošli nám životopis a pár slov o sobě na petr@nextvision.cz. Jestli se chceš předvést ještě víc, napiš nám, na jakou svou práci v onlineu jsi nejvíc hrdý nebo co tě v poslední době zaujalo.

Dnes se aktivně staráme o několik desítek klientů a stále rosteme. Máme za sebou stovky dokončených projektů, kterým jsme pomohli ke hvězdám. Jsme tu od toho, abychom z nesmělých plánů vytvořili fungující a prosperující skutečnost. Pojďte s námi raketově růst!

  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Tomáš Karásek Social media specialista

    Tomáš je specialista na mediální kampaně na Facebooku a Instagramu. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

6 pravidel pro úspěšné obchodování na B2B trzích

Pokud prodáváte v mezifiremním prostředí, nestačí vám jen vyšperkovaný produkt a dobrá marketingová hesla. Musíte pochopit problém případného zákazníka, přizpůsobit se a třeba ho i poučit. V B2B prostředí je prodejní cyklus delší a často se musíte setkat s více zástupci společnosti. Na druhou stranu se ale právě tady uzavírají dlouhodobé...

Prediktivní analýza: Jak s pomocí strojového učení můžete předpovídat budoucnost vašeho byznysu?

Nové metody strojového učení jsou stále dostupnější. Mohou předvídat třeba nákupní chování vašich zákazníků a budoucí hospodářské výsledky? Ano, a s nebývalou přesností. Pokud chcete ve světě byznysu 21. století uspět – a především přežít – musíte vyhodnocovat všemožná data. Zároveň byste měli umět rozpoznat, kteří zákazníci jsou pro vás...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace