Hledáme kolegu pro PPC, Facebook a SEO

PPC, Facebook, SEO specialista, který se to nebojí vzít do vlastních rukou

Tohle je Kuba

Kuba začal pracovat v Next Vision na částečný úvazek jako PPC klikař junior a postupně se vypracoval na seniorního specialistu. Nyní je profíkem jak na PPC, tak na Facebookovou reklamu. Sám si tvoří super kreativy a dokonce dostal na starost interní projekt produkce videí. Kuba se toho prostě nebojí a co neví, to se doučí. Kuba je super.

Potíž je v tom, že Kuba je jen jeden, a jeden Kuba má jen dvě ruce.

Takže… chceš být náš nový Kuba? (Nebo naše nová Kuba?)

NEXT VISION má za sebou 4 roky existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “start-up” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás pod číslem 30. :) Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou přes 450 webových realizací a bezpočet reklamních kampaní.

PPC, Facebook, SEO - Co bys rád?

Hledáme někoho, kdo již má povědomí o tom, jak fungují ty internety a dokáže nastavit alespoň základní kampaně (FB, Adwords). Pokud máš navíc povědomí o SEO, tvorbě grafiky či správě webových stránek, máš kopec dalších bodů do své virtuální peněženky. Prostě si napiš, co umíš a kam se chceš posunout, a Next tě tam zkusí dostat.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti několik projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme jistou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce. Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Alespoň minimální zkušenost se správou PPC účtů.
  • Zkušenost s nástrojem Facebook Business Manager.
  • Znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, Tag assistant…).
  • Přehled o důležitých prvcích na webu a konverzních cestách.
  • Znalost anglického jazyka - nic velkého, ale část kampaní je v angličtině.
  • Velký smysl pro detail a pečlivost.

Co získáš:

  • Plat: od 25 do 60 000 Kč měsíčně (podle zkušeností a typu úvazku)
  • Práci na: part time / full time dle tvých možností
  • Typ úvazku: HPP / VPP / ŽL
  • Kvartální odměny: z fakturace marketingového oddělení
  • Roční odměny: dle výsledků hospodaření firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Občerstvení na pracovišti: a neznamená to jenom obligátní čaj a rozpustný kafe v kuchyňce
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Práci v centru Prahy: můžeš se k nám připojit v kanclu přímo u Václaváku
  • Home office: nebo pracuj odkudkoliv chceš, a to častěji než jednou za uherák
  • Svoboda: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš - hlavně, že to šlape
  • Neomezená dovolená: pokud svou práci zvládáš, pracuj klidně méně :)
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí

Kuba nás přesvědčil, že i začátečník dokáže velké věci, a dneska je z něj ostřílený markeťák. Čapneš tuhle příležitost taky?

Pošli na adresu samuel@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví.

  • Petr Jednatel
  • Samuel Výkonný ředitel
  • Tomáš Social media specialista
  • Kuba PPC a Social media specialista
  • Igor PPC specialista

  • Viktor SEO specialista

  • Jitka Marketing Coordinator
  • David Vývojář
  • Peter PHP back-end vývojář

Publikujeme na blogu

10 věcí, co nesmí na vaší landing page chybět

Nezáleží, jestli nabízíte produkt, službu, free content nebo hledáte nové zaměstnance. Na všechny tyto úkony je výborným nástrojem dobře zpracovaná landing page. Zákazníky a potenciální zaměstnance totiž nezajímá nutně to samé. Samostatný kariérní mikroweb nebo landing page vám pomůže všechna sdělení, která potřebujete zrovna komunikovat,...

Na nakupování jídla a potravin přes internet si Češi rychle zvykli

Nakupování hotových jídel, ale i potravin přes internet u nás zažívá obrovský boom. Podle posledních dat nakupuje online potraviny už každý devátý Čech a do tohoto segmentu se začínají pouštět i zavedené maloobchodní řetězce. Ještě do konce letošního roku by se přitom toto číslo mohlo zvednout už na každého sedmého Čecha. Giganti typu...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace