Hledáme nejlepší marketing a office koordinátorku

Do naší svobodomyslné marketingové a vývojové agentury NEXT VISION s kancelářemi u Václavského náměstí hledáme pozitivní osobnost, které si vezme na starost firemní prezentaci a zároveň bude v rukou třímat otěže, kterými uřídí chod kanceláře.

Nejdříve něco o nás

NEXT VISION má za sebou 4 roky existence a profilem jsme ještě stále spíše rychle rostoucí “start-up” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás pod číslem 30 :-).  Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou přes 450 webových realizací a bezpočet reklamních kampaní.

Šlape nám to dokonce tak rychle, že nestíháme vyřizovat poptávky a na příští rok tak počítáme s rychlým růstem našeho týmu i stálých klientů. Měníme proto způsob řízení abychom to zvládli. No a to je vlastně důvod, proč hledáme Tebe - Marketing a office koordinátorku / koordinátora.

Kdo bys měl/a být a co bys již měl/a umět:

  • Víš co znamená když řekneme “nasdílet na socky” a není pro tebe překážkou si nějakou naši socku vzít na starost.
  • Dokážeš zorganizovat event a tím nemyslíme sraz se spolužáky ze základky.
  • Zvládneš napsat článek na web, e-mail a třeba máš i vlastní webovky.
  • Umíš pracovat s nástroji od Googlu a zkratku GA tím pádem nepotřebuješ Googlit.
  • Zvládneš zorganizovat výběrové řízení na nového dodavatele a porovnat nabídky.
  • S chutí budeš spravovat data v CRM, Excelu, vystavíš fakturu a ideálně máš za sebou zkušenost z asistentské pozice v kanceláři.
  • Máš ambice se zapojit do tvůrčí práce na procesech, které pomohou zlepšit každodenní chod firmy.
  • Zodpovědnost a důslednost jsou tvoje vlastní ségry. Budeš pracovat s citlivými údaji a trochu počítat.

 

Jaké konkrétní výzvy tě po nástupu čekají:

Určitě tě zajímá, jaké první úkoly můžeš očekávat a proto je zde rovnou uvedeme, ať víš do čeho jdeš.

  • Dostaneš do svých rukou firemní marketing. Třeba projektově vést tvorbu nového firemního webu a správu nového obsahu. Pod palcem budeš mít firemní eventy i vytvoření lákavého e-mailu pro naše odběratele. Vzhledem k tomu, že jsme marketingová agentura, tak na to nebudeš sama.
  • Chceme některé své povedené kampaně a projekty přihlásit do soutěží a i to bude tvůj úkol.
  • Chod officu bude tvoje parketa. Vytvoříme společně lepší systém vedení kalendářů, získávání podkladů, odbavování nabídek a schůzek s klienty.
  • Určitě tě nemine trochu Excelu a práce s CRM, kde je výzvou přepracování evidence a zjednodušení reportingu.
  • Chceme pracovat na lepším pracovní prostředí pro tým. Proto budeš mít na starosti i celofiremní benefity a evidenci jejich čerpání.

 

Budeš mít skutečný prostor navrhovat a řešit změny.

Jak bude vypadat pohovor:

  1. Šetříme váš i náš čas, proto počítej, že se na prvním kole setkáš najednou s více kandidáty.
  2. Budeme si tykat (ano, už na první schůzce) a nabídneme ti nápoj a sušenku.
  3. Věříme na aktivní práci v týmu a proto počítej, že tak budeme vybírat i tebe.
  4. Po úvodním rozzaření vybereme finalisty.
  5. Následuje osobní pohovor a nabídka smlouvy.
  6. Za cca pár hodin jsi buď již doma, nebo členem týmu :-).

 

Odměna:

  • Od 25 000 do 35 000 Kč podle tvých zkušeností
  • Celofiremní odměny = podíl na obratu firmy.
  • Vzdělávání
  • Občerstvení na pracovišti
  • Práce na HPP nebo ŽL
  • Pružná pracovní doba (jakože fakt)
  • Home office (víc než jednou za uherák)


Pošli nám své CV, pár vět o sobě a odkaz na nějakou tu svou “socku” dle tvých preferencí.

  • Petr Ředitel
  • Tomáš Social media specialista
  • Samuel Account a Project manager
  • Jana PPC a Social media specialista
  • Igor PPC specialista

  • Viktor SEO specialista


Publikujeme na blogu

Nakupování v čínských e-shopech – trend do budoucna?

11. listopadu obyvatelé Číny hromadně slavili tzv. Singles Day neboli Den nezadaných. Neoficiální svátek se v posledních letech tak ujal, že tržby čínských internetových tržišť vyhnal do astronomických výšin. Jak je možné, že prodeje na Alibabě převýšili objem internetových tržeb v celé Kanadě? Alibaba.com je jedno z největších...

Proč je uživatelské rozhraní tak důležité?

Uživatelská zkušenost (user experience – UX) se v posledních letech stala buzzwordem. Všichni mluví o tom, že je potřeba ji neustále zlepšovat a vyvíjet. Návštěvníci webu stále více spěchají, a to co je zdržuje, dostane červenou. Připravili jsme pro vás pár tipů, které vám pomůžou zlepšit použitelnost webu. I dnes v éře střídavě...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace