Hledáme SuperObchoďáka

Budeš naše nová star? Máš na to si vydělat 100.000 Kč ?

Kdo jsme?

Jako Next Vision působíme na trhu 4 roky, ale máme přes 10 let praxe. Zkrátka víme, co děláme a funguje nám to. Primárně se zabýváme výkonnostním digitálním marketingem a tvorbou webu, navrhujeme efektivní strategie pro webové projekty a zajišťujeme, aby to vše dohromady fungovalo.

Chtěl bys k nám?

NE pro tebe není odpověď? Dokážeš ze zdánlivě ztraceného obchodu udělat velký byznys? My to zase umíme ocenit. Pokud máš aspoň základní povědomí o online marketingu a chuť se zlepšovat, přidej se k nám.

Co od tebe potřebujeme?

  • Aktivně vyhledávat obchodní příležitosti
  • Aktivně volat podle našeho killer Call Scriptu
  • Průzkumy vhodných obchodních partnerů
  • Analýzy a návrhy řešení
  • Proaktivně konzultovat obchod a marketing s potencionálními klienty
  • Pečovat o stávající klienty
  • Aktivitu a sebedůvěru

Hledáme někoho, kdo něco zažil

Rádi si s tebou kdykoliv sedneme a probereme podrobnosti ohledně aktuálního projektu. Ale neradi bychom tě jím tahali za ručičku a vysvětlovali ti každou prkotinu. Chceme, abys byl samostatný a důsledný. V kanceláři se budeme scházet na pravidelná týdenní školení a obchodní porady. Budeme společně brousit pilu.

Co za to?

  • Fix + provize z dohodnutých zakázek
  • Hledáme skvělého obchodního zástupce, který si vydělá 100.000 Kč za měsíc!
  • Provizi dostáváš dlouhodobě po celou dobu, kdy s námi klient bude. Můžeš si tak rychle vybudovat téměř pasivní příjem!
  • Volnou pracovní dobu
  • Flexibilitu a částečně práci z domu
  • Kancelář na Praze 1
  • Marketingová školení
  • Firemní mobilní telefon, počítač, společné akce a super kolektiv

Pořádáme pravidelné teambuildingy, a je jen na tobě, jestli se jich budeš chtít účastnit. Nejsme kluci v kravatě, čekej spíš neformální a kamarádský kolektiv.

Kdo bys měl být?

  • Áčkový hráč, který se nebojí překážek
  • Člověk, který mění NE na ANO a je mu jedno, jestli to je osobně, po telefonu nebo e-mailem
  • Marketingově orientovaný – pojmy jako PPC, SEO, ROI, Adwords ti nejsou cizí
  • Aktivní řidič (skupina B)
  • A hlavně by ses neměl složit z 10 NE, protože pojedenácté to změníš na ANO

Chceš s námi pracovat?

Pošli nám na petr@nextvision.cz svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Taky nám můžeš zavolat na +420 732 982 895 a dohodneme se na dalším postupu.

  • Petr Myšák Manager a Markeťák

    S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

  • Tomáš Karásek Social media specialista

    Tomáš je specialista na mediální kampaně na Facebooku a Instagramu. Když zrovna není u počítače, rád si zajde zacvičit do posilovny nebo zahrát nějaký kolektivní sport s přáteli.

  • Jana Krátká PPC a Social media specialista

    Jana je specialista přes sociální sítě a PPC reklamu v AdWords a Skliku. Velmi ráda fotí a píše čtivé a prodejní texty.

  • Lukáš Vaďura Copywriter

    Lukáš pracuje na volné noze a pomáhá nám se správou sociálních sítí, obsahovými strategiemi a všemi texty, které pro vás zpracováváme. Vystudoval Marketingové komunikace na FMK UTB ve Zlíně a nerad zbytečně natahuje slova.

  • Igor Olejňák PPC specialista

  • Daniel Vogl Account manager

  • Lenka Šimečková Account manager


Publikujeme na blogu

6 pravidel pro úspěšné obchodování na B2B trzích

Pokud prodáváte v mezifiremním prostředí, nestačí vám jen vyšperkovaný produkt a dobrá marketingová hesla. Musíte pochopit problém případného zákazníka, přizpůsobit se a třeba ho i poučit. V B2B prostředí je prodejní cyklus delší a často se musíte setkat s více zástupci společnosti. Na druhou stranu se ale právě tady uzavírají dlouhodobé...

Prediktivní analýza: Jak s pomocí strojového učení můžete předpovídat budoucnost vašeho byznysu?

Nové metody strojového učení jsou stále dostupnější. Mohou předvídat třeba nákupní chování vašich zákazníků a budoucí hospodářské výsledky? Ano, a s nebývalou přesností. Pokud chcete ve světě byznysu 21. století uspět – a především přežít – musíte vyhodnocovat všemožná data. Zároveň byste měli umět rozpoznat, kteří zákazníci jsou pro vás...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace