Využijte sílu doporučení!

Cena od 10000 Kč

Placené články

I ta nejlepší reklama je pořád jenom reklama. Zato recenze skutečného zákazníka nebo doporučení, které zveřejní autorita v oboru – tady se dělají prodeje, obraty a zisk. Jenže, kde vzít recenzenty? Jak oslovit autority, aby o vás napsali?

Pomůžeme vám. Zkušenosti máme. Spolupracovali jsme se stovkami blogerů a magazínů. Řekněte nám Vaše cíle a očekávání. My navrhneme strategii a média plán. Vybereme vhodné weby k publikaci. Dohlédneme, aby všechno proběhlo bez problémů.


Proč investovat do placených článků?

1. Získáte nové zákazníky. Přesvědčivá uživatelská recenze prodává. Čtenáři ji nevnímají jako reklamu a stávají se zákazníky.

2. Zlepšíte svoji pozici ve vyhledávačích. Každý odkaz se v SEO počítá. A odkazy z per post systémů mají vyhledávače rády.

3. Posílíte značku. Kdo je vidět, toho si lidé pamatují. A koho si pamatují, u toho nakupují. Čím více článků, tím víc jste na očích.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč placené články od nás?

Provozujeme dvě velká tržiště on-line reklamy

Článek.cz a LinkMonitor. Pomůžeme s výběrem recenzentů, zajistí hladký průběh.

Máme kontakty na oborové blogery

Budou šířit vaše jméno napříč internetem.

Navrhneme vhodnou strategii

Vytvoříme publikační plán – kdy, kde, co, kdo.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

SERIÁL: Google vsází všechny karty na strojové učení (II.)

V druhém pokračování seriálu o společnosti Google a jejich aktivitách v oblasti strojového učení se v hlavních rolích objeví oblíbené služby Překladač a Dokumenty. Jakou urazily cestu od svého vzniku a co je čeká v blízké budoucnosti? A kdy konečně budou automatické překlady dosahovat úrovně rodilého mluvčího? I to se dozvíte v dnešním...

Jak na internetu prodávat za vyšší cenu

“Na internetu můžete prodávat jen za nejnižší možnou cenu.” Věříte tomu? V tom případě jsme pro vás sepsali 3 tipy, jak můžete zvýšit zisk na produktu díky internetu. Některé společnosti využívají cenotvorbu na internetu tak dobře, že prodají i o 33 % dráž, než byste u nich nakoupili normálně. A jak to dělají? V tomto článku představíme 3...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace