Využijte sílu doporučení!

Cena od 10000 Kč

Placené články

I ta nejlepší reklama je pořád jenom reklama. Zato recenze skutečného zákazníka nebo doporučení, které zveřejní autorita v oboru – tady se dělají prodeje, obraty a zisk. Jenže, kde vzít recenzenty? Jak oslovit autority, aby o vás napsali?

Pomůžeme vám. Zkušenosti máme. Spolupracovali jsme se stovkami blogerů a magazínů. Řekněte nám Vaše cíle a očekávání. My navrhneme strategii a média plán. Vybereme vhodné weby k publikaci. Dohlédneme, aby všechno proběhlo bez problémů.


Proč investovat do placených článků?

1. Získáte nové zákazníky. Přesvědčivá uživatelská recenze prodává. Čtenáři ji nevnímají jako reklamu a stávají se zákazníky.

2. Zlepšíte svoji pozici ve vyhledávačích. Každý odkaz se v SEO počítá. A odkazy z per post systémů mají vyhledávače rády.

3. Posílíte značku. Kdo je vidět, toho si lidé pamatují. A koho si pamatují, u toho nakupují. Čím více článků, tím víc jste na očích.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč placené články od nás?

Provozujeme dvě velká tržiště on-line reklamy

Článek.cz a LinkMonitor. Pomůžeme s výběrem recenzentů, zajistí hladký průběh.

Máme kontakty na oborové blogery

Budou šířit vaše jméno napříč internetem.

Navrhneme vhodnou strategii

Vytvoříme publikační plán – kdy, kde, co, kdo.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak šířka okrajů a délka řádků obsahu ovlivňují čitelnost webu

Stalo se vám někdy, že jste strávili až příliš času čtením textu na webu? Důvodem nemusí být velké množství textu. Studie totiž ukazují, že šířka okrajů a délka řádků výrazně ovlivňují čitelnost – konkrétně rychlost čtení a porozumění čtenému obsahu. Rychlost čtení Nebudeme si nic nalhávat, když uživatel může číst informace rychlým tempem,...

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Žijeme v rychlé době plné technologických inovací a člověk může docela snadno propadnout dojmu, že všechno „důležité“ se odehrává za hranicemi internetu. Možná budete překvapeni, ale něco podobného nutně neplatí ve světě maloobchodního prodeje. Proč tedy není vlastní e-shop vždy tou nejlepší investicí? Česká pobočka agentury IPSOS, která patří...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace