Využijte sílu doporučení!

Cena od 10000 Kč

Placené články

I ta nejlepší reklama je pořád jenom reklama. Zato recenze skutečného zákazníka nebo doporučení, které zveřejní autorita v oboru – tady se dělají prodeje, obraty a zisk. Jenže, kde vzít recenzenty? Jak oslovit autority, aby o vás napsali?

Pomůžeme vám. Zkušenosti máme. Spolupracovali jsme se stovkami blogerů a magazínů. Řekněte nám Vaše cíle a očekávání. My navrhneme strategii a média plán. Vybereme vhodné weby k publikaci. Dohlédneme, aby všechno proběhlo bez problémů.


Proč investovat do placených článků?

1. Získáte nové zákazníky. Přesvědčivá uživatelská recenze prodává. Čtenáři ji nevnímají jako reklamu a stávají se zákazníky.

2. Zlepšíte svoji pozici ve vyhledávačích. Každý odkaz se v SEO počítá. A odkazy z per post systémů mají vyhledávače rády.

3. Posílíte značku. Kdo je vidět, toho si lidé pamatují. A koho si pamatují, u toho nakupují. Čím více článků, tím víc jste na očích.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč placené články od nás?

Provozujeme dvě velká tržiště on-line reklamy

Článek.cz a LinkMonitor. Pomůžeme s výběrem recenzentů, zajistí hladký průběh.

Máme kontakty na oborové blogery

Budou šířit vaše jméno napříč internetem.

Navrhneme vhodnou strategii

Vytvoříme publikační plán – kdy, kde, co, kdo.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace