Využijte sílu doporučení!

Cena od 10000 Kč

Placené články

I ta nejlepší reklama je pořád jenom reklama. Zato recenze skutečného zákazníka nebo doporučení, které zveřejní autorita v oboru – tady se dělají prodeje, obraty a zisk. Jenže, kde vzít recenzenty? Jak oslovit autority, aby o vás napsali?

Pomůžeme vám. Zkušenosti máme. Spolupracovali jsme se stovkami blogerů a magazínů. Řekněte nám Vaše cíle a očekávání. My navrhneme strategii a média plán. Vybereme vhodné weby k publikaci. Dohlédneme, aby všechno proběhlo bez problémů.


Proč investovat do placených článků?

1. Získáte nové zákazníky. Přesvědčivá uživatelská recenze prodává. Čtenáři ji nevnímají jako reklamu a stávají se zákazníky.

2. Zlepšíte svoji pozici ve vyhledávačích. Každý odkaz se v SEO počítá. A odkazy z per post systémů mají vyhledávače rády.

3. Posílíte značku. Kdo je vidět, toho si lidé pamatují. A koho si pamatují, u toho nakupují. Čím více článků, tím víc jste na očích.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč placené články od nás?

Provozujeme dvě velká tržiště on-line reklamy

Článek.cz a LinkMonitor. Pomůžeme s výběrem recenzentů, zajistí hladký průběh.

Máme kontakty na oborové blogery

Budou šířit vaše jméno napříč internetem.

Navrhneme vhodnou strategii

Vytvoříme publikační plán – kdy, kde, co, kdo.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Proč při navrhování formulářů musíte myslet na uživatele mobilních zařízení?

Formuláře jsou naprostým základem všech interakcí na webu. Chcete si zarezervovat hotel, koupit si jízdenku nebo nakoupit? Jejich vyplňování se nevyhnete. Právě takové činnosti dnes většina uživatelů provádí z telefonu nebo tabletu. Poradíme vám, jak jim na vašem webu zajistíte maximální pohodlí. Nejrůznější typy formulářů jsou pro podnikání na...

Má Instagram TV šanci stát se králem videoobsahu?

Zatímco nejznámější sociální síť na světě, Facebook, v posledním roce schytává jeden úder za druhým, její mateřská společnost Facebook Inc. se mezitím snaží posílit jejího mladšího bratříčka – Instagram. Platformu na sdílení fotek a videí společnost odkoupila v roce 2012 za neuvěřitelnou jednu miliardu amerických dolarů. Zdroj...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace