Využijte sílu doporučení!

Cena od 10000 Kč

Placené články

I ta nejlepší reklama je pořád jenom reklama. Zato recenze skutečného zákazníka nebo doporučení, které zveřejní autorita v oboru – tady se dělají prodeje, obraty a zisk. Jenže, kde vzít recenzenty? Jak oslovit autority, aby o vás napsali?

Pomůžeme vám. Zkušenosti máme. Spolupracovali jsme se stovkami blogerů a magazínů. Řekněte nám Vaše cíle a očekávání. My navrhneme strategii a média plán. Vybereme vhodné weby k publikaci. Dohlédneme, aby všechno proběhlo bez problémů.


Proč investovat do placených článků?

1. Získáte nové zákazníky. Přesvědčivá uživatelská recenze prodává. Čtenáři ji nevnímají jako reklamu a stávají se zákazníky.

2. Zlepšíte svoji pozici ve vyhledávačích. Každý odkaz se v SEO počítá. A odkazy z per post systémů mají vyhledávače rády.

3. Posílíte značku. Kdo je vidět, toho si lidé pamatují. A koho si pamatují, u toho nakupují. Čím více článků, tím víc jste na očích.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč placené články od nás?

Provozujeme dvě velká tržiště on-line reklamy

Článek.cz a LinkMonitor. Pomůžeme s výběrem recenzentů, zajistí hladký průběh.

Máme kontakty na oborové blogery

Budou šířit vaše jméno napříč internetem.

Navrhneme vhodnou strategii

Vytvoříme publikační plán – kdy, kde, co, kdo.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace