PPC reklama

PPC kampaně, které se vám vyplatí

Cena od 10 000 Kč

PPC reklama

Představte si obchod, kam někdo posílá jen ty zákazníky, kteří vědí, co chtějí. Takhle fungují PPC kampaně na internetu. Najdou ty, kdo vaši službu nebo produkt hledají a ukážou jim vaši reklamu. Zaplatíte jen těm, kdo na ni i kliknou. A to jen tolik, aby se návštěva vyplatila. Jednoduchý princip „pay per click“ (PPC), nízké výdaje, vysoká efektivita.

Pojďme se domluvit a PPC kampaně „které se vám vyplatí“ si za vás vezmeme na starost my. Založíme účty, navrhneme strategii, vybereme klíčová slova, na která má smysl inzerovat. Vytvoříme a spustíme kampaně, všechno pečlivě změříme. Máme zkušenosti, máme know-how. A máme velkou chuť do práce.

Proč PPC používat?

1.

Jste vidět hned

S PPC se dostanete na první stránku vyhledávání už chvilku po spuštění první kampaně.

2.

Jste vidět jen tam, kde je to třeba

Když máte zákazníky pouze v místě, kde podnikáte, nastavíme kampaně tak, aby se zobrazovaly pouze lidem z vašeho okolí.

3.

Jste vidět, abyste se připomněli

Když prodáváte produkty, které lidé kupují až při druhé či třetí návštěvě, zajistíme, aby vás měli, než se vrátí zpátky, celou dobu na očích.

4.

Vždy víte, za co platíte

PPC kampaně lze presně měřit a vyhodnocovat jejich efektivitu.

To jsou jen čtyři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat.

Nezávazná schůzka

Jak pracujeme

Odstartujte úspěšnou kampaň

Vize a cíle projektu

Vize a cíle projektu

Máme pro vás připravený úvodní dotazník, kde zjišťujeme vize a cíle vašeho projektu. Projekty řídíme s lehkostí a dodržujeme, co jsme slíbili.

Jde nám o výborné výsledky

Jde nám o výborné výsledky

Vyděláváme s vámi, často jsme ohodnoceni výkonnostní formou nebo provizí z tržeb.

Jasné cíle kampaně

Jasné cíle kampaně

Na základě cílů kampaně stanovujeme klíčové ukazatele výkonnosti.

PPC kampaně, které se vám vyplatí

PPC kampaně, které se vám vyplatí

Jsme Google Partner

Jsme Google Partner

Máme certifikace pro kampaně ve vyhledávání, nákupech i obsahové síti.


Kampaně měříme a vyhodnocujeme

Kampaně měříme a vyhodnocujeme

Pravidelně kampaně vyhodnocujeme a optimalizujeme.

Neděláme jenom PPC

Neděláme jenom PPC

Ale zapojujeme multikanálové kampaně.

Obchodní tajemství

Obchodní tajemství

Ctíme obchodní tajemství, informace o vašem projektu nikde nešíříme.

Proaktivní přístup

Proaktivní přístup

Proaktivně pro váš projekt přinášíme kreativní a zajímavé nápady, které ho posouvají dále.

Jak by to být nemělo

Neúspěšné PPC kampaně

Aneb jak by to nemělo vypadat

Realizátor se dostatečně neseznámí s vaším byznysem

Kampaně nejsou optimalizované pro konverze

Realizátor s vámi neřeší problémy na vašem webu, které mohou kampaně prodražovat

Realizátor zakládá kampaň bez analýzy trhu a klíčových slov

Narůstá cena kampaní, ale výsledky se nedostavují

Realizátor se brání, že vše dělal dle instrukcí

Přicházíte k nám.


Proč zvolit správu PPC od nás?

Vaše je opravdu vaše

Pracujeme na vašich účtech. Když se rozejdeme, všechna nastavení a data vám zůstanou.

Neděláme “jen“ prokliky

Najdeme a odstraníme překážky, které brání prodejům z PPC na vašem webu.

Vaše peníze utrácíme jako kdyby byly naše

Vždy máte přehled, kolik, za co a proč platíte. My navrhujeme, ale poslední slovo máte vy.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Žádná firma pro nás není malá, žádný klient méně významný.

Pojďme dělat něco jiného!

Tohle vám řekneme, když ze zkušenosti poznáme, že pro vás nejsou PPC přínosem. Samozřejmě, nabídneme vhodnou a výdělečnou alternativu.

Nezávazná poptávka

Vysvětlení pojmů: A/B testování , Remarketing

Publikujeme na blogu

Jak Google vyhodnocuje kvalitu obsahu

Pokud jste někdy připravovali informační web, e-shop nebo internetovou prezentaci své společnosti, určitě jste řešili, jak docílit co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Ty reprezentuje převážně Google, proto se dnes podíváme, jak kvalitu obsahu hodnotí právě jeho systémy. Při optimalizování vašeho webu budete zase o něco chytřejší. Jak to vidí...

Zážitkový marketing – jediná cesta k zaujetí zákazníka?

Marketing založený na pozitivních emocích se u firem po celém světě stává stále oblíbenějším. Publikum se již naučilo ignorovat uměle vykonstruované reklamní příběhy a chcete-li se svou nabídkou oslovit, musíte přinést něco navíc. I o tom je zážitkový marketing. Lidé se vůči klasické reklamě stávají stále imunnějšími. Na internetu je mohou...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace