Pokud váš e-shop nevyužívá PPC kampaní, pravděpodobně vyhazujete peníze z okna. Pokud je využívá, ale špatně, pravděpodobně vyhazujete peníze z okna. Odvážné tvrzení? My ho máme podložené daty.
Specializujeme se na sestavování kampaní, které místo ušlých zisků dlouhodobě přinášejí sladké ovoce. 🍓 Víme, jak zákazníky oslovit a jaký pro ně tvořit obsah na základě jejich nákupní fáze. Důkazem je to, že jste na nás právě klikli.
Mluvíme lidskou řečí
Nebudeme vás bombardovat odbornými výrazy ani učebnicovými poučkami. Pomůžeme vám zvýšit obrat vašeho e-shopu a nasměrujeme vás k zákazníkům, kteří hledají váš produkt. 👀 Pro úspěšnou spolupráci není nutné, abyste byli odborníky na PPC reklamu. Od toho tu jsme my.
Audit kampaní se vám vyplatí, pokud:
- v kampaních měsíčně utratíte více než 30 000 Kč,
- pro vás správu marketingu řeší více freelancerů, ale nejste si jistí jejich výsledky,
- se vám dlouhodobě nedaří získat z kampaní plánovaný obrat.
Jaké chyby v nastavení PPC řešíme nejčastěji?
Během 15leté praxe jsme se setkali s řadou chyb v PPC. Obvyklých i neobvyklých. Rozsáhlých i zdánlivě zanedbatelných. Nejčastěji však řešíme:
- kampaně vedoucí na produkty, které již nejsou v prodeji,
- remarketingové kampaně zacílené na zákazníky, kteří již nakoupili,
- kampaně s nevhodnou optimalizací klíčových slov,
- špatně sestavené strategie kampaní vzhledem k byznysovým cílům.
Přikládáme několik případových studií, ve kterých se můžete sami přesvědčit o tom, čeho můžeme společně dosáhnout.
2,5 milionu v Google Ads za 7 měsíců na maďarském trhu: jak se nám to podařilo?
Jak jsme během 5 měsíců dostali eshop z 0 na 2,5 milionu pomocí Google Nákupů
Jak jsme díky Microsoft Ads (Bing Ads) získali 300 000 Kč během pár hodin