Soukromá škola da Vinci našla studenty

Případová studie Youtube kampaní a Facebook Ads

Soukromá škola da Vinci již několik let provozuje mateřskou a základní školou. Obě se prezentují moderním a alternativním pojetím výuky. Nyní otevírají čtyřleté gymnázium se školným 95 tisíc korun ročně. Vzhledem k vysoké ceně musí škola prezentovat výhody, která tato forma výuky přináší.

A právě odprezentovat je a dát o nich vědět široké veřejnosti byl náš úkol.

Cíle naší komunikace byly nastavené takto:

  • Představit novou školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na Den otevřených dveří
  • Získat co nejvíce studentů pro ročník 2016/2017
  • Komunikovat výhody této formy vzdělávání

Podmínky

  • Rozpočet 60 000 Kč

Realizace 25. 12. 2015 – 7. 2. 2016:

  • Vytvoření online strategie, textů a grafických bannerů pro reklamní kampaně
  • Reklamy na přímé vyhledávání středních škol a gymnázií na Seznam a Google. Lokální omezení na Prahu a okolí
  • Remarketing přes grafické obsahové sítě Sklik a AdWords. Bannery komunikují konkrétní dny otevřených dveří
  • Facebooková reklama na studenty ve věku 13-16 let z Prahy a okolí
  • Facebook reklama na rodiče dětí ve věku 13-16 z Prahy a okolí
  • Promo videa od Youtubera TVTwixx
  • Remarketing videí Youtubera přes Youtube reklamy

Výsledky:

  • Dosah Facebook reklam 72 000 lidí
  • 2 100 návštěvníků z reklam na vyhledávání Google a Seznam
  • 2 000 návštěvníků z reklam na Facebooku
  • Cena za zhlédnutí video reklam na Facebooku 0,08 Kč
  • Organický počet zhlédnutí videí Youtubera 160 000
  • Na prvním dnu otevření přes 20 zájemců (tento výsledek byl ještě před publikováním videí Youtubera)
  • Prodloužení kampaně z důvodu výborných výsledků
  • Vyjádření zástupce Soukromé školy da Vinci po kampani: "Výsledky jsou z říše snů."

 

AdWords

Vyhledávač Google jsme využili k tomu, abychom při vyhledávání slova gymnázium zobrazili Gymnázium da Vinci vysoko ve výsledcích, stejně jako propagační video, které Google také indexuje. Zaměřili jsme se také na remarketing Dne otevřených dveří.

kampaně v google adwords

 

Facebook

Na Facebooku jsme vytvořili tři samostatné kampaně. Největšího počtu zhlédnutí a tudíž nejmenších nákladů získala ta, při které jsme sdíleli video od youtubera TVTwixx. Toho škola pozvala na lyžařský kurz, aby s nimi trávil čas a seznámil s ní své fanoušky.

Další dvě, které měly přivést rodiče a studenty na web měly také velmi slušné výsledky.

facebook ads kampaně

Ukázka zaměření reklamy na rodiče studentů:

cílení na rodiče dětí

Ukázka Facebook postů

Ukázka Facebook postů od Youtubera

 

 případová studie - video youtuber

 

Pokračování kampaně formou virálního videa:

Toto video pomocí reklamy na Facebooku s cenou 4 000 Kč získalo:
  • 134 000 zhlédnutí
  • 4 100 lajků
  • 103 komentářů

 

 

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace