Rozdíl v tržbách eshopu bez PPC reklamy a s ní
Mnoho menších e-shopů se pořád inzerci v PPC systémech brání s tvrzením, že se jim to nejspíš nevyplatí, nebo že mají špatné zkušenosti. Tento příklad ukazuje prodejce snowboardů, kol a cyklo vybavení Velokram.cz, který na trhu působí přes 10 let a do letošní sezony PPC reklamy nevyužívali.
I přes počáteční obavy, se po nasazení a správném nastavení reklam zvedly meziročně za prosinec tržby o 50%, přičemž podíl nákladů na obratu z inzerce byl pouze 6%.
Po úspěšném začátku inzerování běhěm vánoc klient souhlasil s pokračováním, zejména do jarní sezony prodeje jízdních kol.
Výsledek překonal všechna očekávaní a v období od začátku března do konce května byl zaznamenán meziroční nárust tržeb o 179 %. Podíl nákladů na obratu přivedeném z inzerce byl pouhých 5,7 %. Reklama byla tedy velmi efektivní.
Když srovnáme období od začátku prosince 2017 do konce května 2018 s předchozím rokem došlo k nárustu tržeb o 103 % a na web se povedlo přivézt o 177 % víc uživatelů.