Cyklo e-shop: srovnání před a po zavedení PPC reklam - Digitální agentura - Next Vision

Cyklo e-shop: srovnání před a po zavedení PPC reklam

  • Meziroční nárust tržeb o 179 %
  • Podíl nákladů na obratu přivedeném z inzerce byl pouhých 5,7 %
Cykloobchod
Číst dál Chci konzultaci zdarma

179

% nárůst tržeb

5.7

% PNO

Kampaň ve zkratce

Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Rozdíl v tržbách eshopu bez PPC reklamy a s ní

Mnoho menších e-shopů se pořád inzerci v PPC systémech brání s tvrzením, že se jim to nejspíš nevyplatí, nebo že mají špatné zkušenosti. Tento příklad ukazuje prodejce snowboardů, kol a cyklo vybavení Velokram.cz, který na trhu působí přes 10 let a do letošní sezony PPC reklamy nevyužívali.

I přes počáteční obavy, se po nasazení a správném nastavení reklam zvedly meziročně za prosinec tržby o 50%, přičemž podíl nákladů na obratu z inzerce byl pouze 6%.

Po úspěšném začátku inzerování běhěm vánoc klient souhlasil s pokračováním, zejména do jarní sezony prodeje jízdních kol.

Výsledek překonal všechna očekávaní a v období od začátku března do konce května byl zaznamenán meziroční nárust tržeb o 179 %. Podíl nákladů na obratu přivedeném z inzerce byl pouhých 5,7 %. Reklama byla tedy velmi efektivní.

Když srovnáme období od začátku prosince 2017 do konce května 2018 s předchozím rokem došlo k nárustu tržeb o 103 % a na web se povedlo přivézt o 177 % víc uživatelů.

Velokrám

Velokrám

Velokrám

13. 8. 2018

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy