179

% nárůst tržeb

5.7

% PNO

Rozdíl v tržbách eshopu bez PPC reklamy a s ní

Mnoho menších e-shopů se pořád inzerci v PPC systémech brání s tvrzením, že se jim to nejspíš nevyplatí, nebo že mají špatné zkušenosti. Tento příklad ukazuje prodejce snowboardů, kol a cyklo vybavení Velokram.cz, který na trhu působí přes 10 let a do letošní sezony PPC reklamy nevyužívali.

I přes počáteční obavy, se po nasazení a správném nastavení reklam zvedly meziročně za prosinec tržby o 50%, přičemž podíl nákladů na obratu z inzerce byl pouze 6%.

Po úspěšném začátku inzerování běhěm vánoc klient souhlasil s pokračováním, zejména do jarní sezony prodeje jízdních kol.

Výsledek překonal všechna očekávaní a v období od začátku března do konce května byl zaznamenán meziroční nárust tržeb o 179 %. Podíl nákladů na obratu přivedeném z inzerce byl pouhých 5,7 %. Reklama byla tedy velmi efektivní.

Když srovnáme období od začátku prosince 2017 do konce května 2018 s předchozím rokem došlo k nárustu tržeb o 103 % a na web se povedlo přivézt o 177 % víc uživatelů.

Velokrám

Velokrám

Velokrám

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 732 982 895

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo