Cyklo e-shop: srovnání před a po zavedení PPC reklam

klient e-shop s cyklo vybavením

Rozdíl v tržbách eshopu bez PPC reklamy a s ní

Mnoho menších e-shopů se pořád inzerci v PPC systémech brání s tvrzením, že se jim to nejspíš nevyplatí, nebo že mají špatné zkušenosti. Tento příklad ukazuje prodejce snowboardů, kol a cyklo vybavení Velokram.cz, který na trhu působí přes 10 let a do letošní sezony PPC reklamy nevyužívali. 

I přes počáteční obavy, se po nasazení a správném nastavení reklam zvedly meziročně za prosinec tržby o 50%, přičemž podíl nákladů na obratu z inzerce byl pouze 6%. 

Po úspěšném začátku inzerování běhěm vánoc klient souhlasil s pokračováním, zejména do jarní sezony prodeje jízdních kol.

Výsledek překonal všechna očekávaní a v období od začátku března do konce května byl zaznamenán meziroční nárust tržeb o 179 %. Podíl nákladů na obratu přivedeném z inzerce byl pouhých 5,7 %. Reklama byla tedy velmi efektivní.

Když srovnáme období od začátku prosince 2017 do konce května 2018 s předchozím rokem došlo k nárustu tržeb o 103 % a na web se povedlo přivézt o 177 % víc uživatelů.

Případová studie PPC reklam cyklo vybavení

Případová studie srovnání Vánoce

Případová studie PPC reklam cyklo vybavení srovnání

Igor Olejňák

Igor Olejňák

Igor je specialista na výkonnostní PPC kampaně. Stárá se o to, aby vaše reklamní kampaně byly efektivní. Jeho běžná slova jsou PNO, ROI, CTR, ROAS, CRO.

Napište si o krátkou úvodní konzultaci zdarma

Úvodní telefonická konzultace pro váš projekt zdarma. Vyplňete formulář a my se vám v pracovní dny do 24 hodin ozveme.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace