Domácí spotřebiče: případová studie reklamy na Skrz.cz a Heureka Product ADS - Digitální agentura - Next Vision

Domácí spotřebiče: případová studie reklamy na Skrz.cz a Heureka Product ADS

  • Prodeje z Heureky se za sledovaný měsíc září (mimo sezóna) meziročně zvedly o 430 % a ve srovnání s předchozím měsícem znamenalo nárůst o 300 %
  • Náklady – 3 200 Kč (Product ADS + Heureka prokliky e-shopu)
  • 55 000 zobrazení reklamy a 550 kliknutí
  • Heureka Product ADS se ukázaly jako velmi výkonné
Luxel na skrz.cz
Číst dál Chci konzultaci zdarma

430

% nárůst projede

3200

kč náklady

55000

zobrazení reklamy

550

kliknutí

Kampaň trochu rozvláčněji

Domácí spotřebiče Luxel se na českém trhu začaly prodávat začátkem loňského roku. Dovozce se rozhodl domácí spotřebiče Luxel prodávat pouze on-line na svém e-shopu. Neznámá značka a velmi nízký rozpočet na propagaci byl ze začátku složitý úkol. Jak jsme ho zvládli? Čtěte dál.

Cíle

  • Podstatně zvýšit prodeje

  • Vyprodat sklady

  • Měsíční rozpočet kampaní do 10 tisíc

Řešení

  • Vytvořili jsme druhý e-shop s automaticky navýšenými cenami o 20 %. Tento e-shop funguje jako kotva při porovnání ceny. Jinak by zákazník neměl dostatečný přehled o cenové hladině značky. Zákazníci mají obecně nižší tendenci důvěřovat slevám, když si je nemohou ověřit.

  • Začali jsme inzerovat v Heureka Poduct ADS. V létě Heureka spustila tento nový formát pro zástupce značek. Výborně se hodí právě pro zavádění nové značky na trh.

  • Prozatím si tohoto formátu mnoho značek nevšimlo, takže jsou ceny za proklik nízké.

  • Tento formát se dobře hodí pro prodejce, kteří prodávají daný produkt sami. Podporuje totiž celou produktovou kartu se všemi prodejci.

  • Vzhledem k nízké ceně produktů a výprodejovým akcím jsme se rozhodli inzerovat přes slevový agregátor Skrz.cz. Ten umožňuje e-shopům importovat jejich xml feed s akční nabídkou.

  • Skrz.cz se ukázal jako vhodný reklamní kanál pro levné domácí spotřebiče.

Výsledky Heureka

  • Prodeje z Heureky se za sledovaný měsíc září (mimo sezóna) meziročně zvedly o 430 % a ve srovnání s předchozím měsícem znamenalo nárůst o 300 %.

  • Náklady – 3 200 Kč (Product ADS + Heureka prokliky e-shopu)

  • 55 000 zobrazení reklamy a 550 kliknutí

  • Heureka Product ADS se ukázaly jako velmi výkonné.

Luxel na Heurece

Luxel na Heurece

Luxel na Heurece

Výsledky Skrz.cz

  • Skrz.cz přivedl za měsíc 15 přímých objednávek a dalších 14 jako asistované konverze. (Ty by jinak téměř jistě nevznikly)

  • Náklady na Skrz.cz: 4 000 Kč

  • Slevový agregátor Skrz.cz se podle nás hodí zejména na výprodejové akce, kde se obchodník snaží nějakého zboží zbavit - vyprodat sklady. Nebo jako v našem případě má vysokou marži, protože je sám dovozcem a jediným prodejcem. Momentálně si nedokážeme představit efektivitu těchto prodejů u zboží velkých značek s nízkou marží.

Luxel na skrz.cz

Tento postup ukazuje, jak se vyplácí sledování nových trendů v online reklamě. Velmi kladně hodnotím také podporu Heureky i Skrz.cz, které nám vyšly se vším vstříc.

2. 11. 2015

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy