430

% nárůst projede

3200

kč náklady

55000

zobrazení reklamy

550

kliknutí

Domácí spotřebiče Luxel se na českém trhu začaly prodávat začátkem loňského roku. Dovozce se rozhodl domácí spotřebiče Luxel prodávat pouze on-line na svém e-shopu. Neznámá značka a velmi nízký rozpočet na propagaci byl ze začátku složitý úkol. Jak jsme ho zvládli? Čtěte dál.

Cíle

  • Podstatně zvýšit prodeje

  • Vyprodat sklady

  • Měsíční rozpočet kampaní do 10 tisíc

Řešení

[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
  • Vytvořili jsme druhý e-shop s automaticky navýšenými cenami o 20 %. Tento e-shop funguje jako kotva při porovnání ceny. Jinak by zákazník neměl dostatečný přehled o cenové hladině značky. Zákazníci mají obecně nižší tendenci důvěřovat slevám, když si je nemohou ověřit.

  • Začali jsme inzerovat v Heureka Poduct ADS. V létě Heureka spustila tento nový formát pro zástupce značek. Výborně se hodí právě pro zavádění nové značky na trh.

  • Prozatím si tohoto formátu mnoho značek nevšimlo, takže jsou ceny za proklik nízké.

  • Tento formát se dobře hodí pro prodejce, kteří prodávají daný produkt sami. Podporuje totiž celou produktovou kartu se všemi prodejci.

  • Vzhledem k nízké ceně produktů a výprodejovým akcím jsme se rozhodli inzerovat přes slevový agregátor Skrz.cz. Ten umožňuje e-shopům importovat jejich xml feed s akční nabídkou.

  • Skrz.cz se ukázal jako vhodný reklamní kanál pro levné domácí spotřebiče.

Výsledky Heureka

  • Prodeje z Heureky se za sledovaný měsíc září (mimo sezóna) meziročně zvedly o 430 % a ve srovnání s předchozím měsícem znamenalo nárůst o 300 %.

  • Náklady – 3 200 Kč (Product ADS + Heureka prokliky e-shopu)

  • 55 000 zobrazení reklamy a 550 kliknutí

  • Heureka Product ADS se ukázaly jako velmi výkonné.

Luxel na Heurece

Luxel na Heurece

Luxel na Heurece

Výsledky Skrz.cz

  • Skrz.cz přivedl za měsíc 15 přímých objednávek a dalších 14 jako asistované konverze. (Ty by jinak téměř jistě nevznikly)

  • Náklady na Skrz.cz: 4 000 Kč

  • Slevový agregátor Skrz.cz se podle nás hodí zejména na výprodejové akce, kde se obchodník snaží nějakého zboží zbavit - vyprodat sklady. Nebo jako v našem případě má vysokou marži, protože je sám dovozcem a jediným prodejcem. Momentálně si nedokážeme představit efektivitu těchto prodejů u zboží velkých značek s nízkou marží.

Luxel na skrz.cz

Tento postup ukazuje, jak se vyplácí sledování nových trendů v online reklamě. Velmi kladně hodnotím také podporu Heureky i Skrz.cz, které nám vyšly se vším vstříc.

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo