Obsah
Cíle
Zvýšit počet konverzí (objednávek) z remarketingových kampaní. PNO držet do 5%.
Naše řešení
- nastavení remarketing kampaní ve správci reklam na Facebooku
- nastavení kampaní dynamického retargetingu na PerfectAudience.com
Výsledky
Pro našeho dlouholetého klienta z oblasti koupelnového vybavení jsme realizovali nový druh retargetingu. Ověřili jsme si, že Facebook je vhodný také na výkonnostní kampaně přivádějící konverze. Není to tedy jen komunikační platforma zastupující budování značky a loajality. Rozhodli jsme se používat integrovaného správce Facebook reklamy pro obecné remarketingové kampaně zaměřené na zvýšení důvěryhodnosti. Proto jsme je cílili na obsahové sekce e-shopu jako je stažení e-booku a konfigurátor koupelen.
Pro výkonnostní produktový retargeting jsme zvolili službu PerfectAudience.com. Podobně jako dynamický retargeting Google Adwords tato služba pomocí XML exportu zobrazuje na Facebooku konkrétní navštívené produky.
Během jednoho měsíce se podařilo přes Facebook retargeting vytvořit tržby přes 100 tis. Kč s minimálním PNO.
- Cena retargetingu: 76.92$ (1.900 Kč)
- Tržby: 103.556 Kč
- PNO: 1,83 %
Zde je přehled zobrazení a CTR reklam. Míra prokliku CTR výrazně klesla s nastavením reklam v pravém sloupci Facebooku. Tyto reklamy mají mnohem menší CTR než reklamy v hlavním sloupci newsfeed. Zároveň mají ale mnohonásobně větší počet zobrazení.
Takto vypadají dynamické reklamy. Data jsou načítána z XML Google nákupů. Text inzerátu můžete doplnit dynamickými informacemi produktu.
Zaujal Vás výsledek? Rádi Vám také pomůžeme vydělat! Pokračujte na PPC remarketing.