E-shopu se šperky stouply příjmy z reklam o 107% ! - Digitální agentura - Next Vision

E-shopu se šperky stouply příjmy z reklam o 107% !

  • Tržby z kampaní v AdWords a Sklik zaznamenaly zvýšení až o 107 %
  • Podíl tržeb dosažených za pomoci inzerce byl 47 % z celkové tržby obchodu
  • Náklady na kampaně tvořili 27 % z celkové hodnoty objednávek
Prstýnek
Číst dál Chci konzultaci zdarma

107

% tržby z kampaní AdWords a Sklik

47

% podíl tržeb z inzerce

27

% hodnoty objednávek tvořily náklady

Kampaň ve zkratce

Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

O e-shopu

E-shop nabízí stříbrné a ocelové šperky. Obchod má výdejní místo v centru Prahy na Václavském náměstí. V sortimentu obchodu najdete prsteny, náušnice, náramky, přívěsky, náhrdelníky nebo řetízky.

Výchozí situace

Správu kampaní jsme přebírali v polovině listopadu před největší vánoční sezonou. Cílem byla podpora prodeje v období, kdy je dosažena více než polovina celoročních tržeb. Vzhledem k vyšším maržím přináší i vyšší podíl nákladů na obratu (35-40 %), velmi slušnou návratnost investic.

Podmínky

  • náklady na kampaně do 40 % celkové hodnoty objednávek.

Realizace

Po převzetí jsme se pustili do kompletního auditu kampaní (úprava textu inzerátů, optimalizace cenových nabídek, nasazení remarketingu).

Využívané nástroje

  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • Glami
  • Facebook Ads

Výsledky

Vyhodnocení úspěšnosti kampaní během vánoční sezony

V období od 15.11 až do konce prosince došlo ve srovnání se stejným obdobím před rokem k celkovému nárůstu tržeb obchodu o 74 %, přičemž tržby z kampaní v AdWords a Sklik zaznamenaly zvýšení až o 107 %.

Podíl  tržeb dosažených za pomoci inzerce byl 47 % z celkové tržby obchodu. Náklady na kampaně tvořili 27 % z celkové hodnoty objednávek. Reklama tedy byla velmi efektivní.

Na základě dostupného měření u inzerce na Facebooku dosáhla cena za přivedení 1 nákupu pouze 151 Kč, co je menší částka než tomu bylo u AdWords a Sklik.

Srovnání tržeb během vánoční sezony z let 2017 a 2016.

V tomto grafu lze vidět srovnání návštěvnosti webu v posledním kvartálu let 2017 a 2016.

 
​Doporučení: dejte si pozor na verifikaci Google Merchant webu. Nedělejte změny vlastníka webu v Merchant v top sezóně. Mohli jsme získat o mnoho desítek tisíc více v tržbách.
 
V tomto grafu lze vidět srovnání návštěvnosti webu v posledním kvartálu let 2017 a 2016.
 

Srovnání tržeb během vánoční sezony z let 2017 a 2016.

24. 1. 2018

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy