107

% tržby z kampaní AdWords a Sklik

47

% podíl tržeb z inzerce

27

% hodnoty objednávek tvořily náklady

O e-shopu

E-shop nabízí stříbrné a ocelové šperky. Obchod má výdejní místo v centru Prahy na Václavském náměstí. V sortimentu obchodu najdete prsteny, náušnice, náramky, přívěsky, náhrdelníky nebo řetízky.

Výchozí situace

Správu kampaní jsme přebírali v polovině listopadu před největší vánoční sezonou. Cílem byla podpora prodeje v období, kdy je dosažena více než polovina celoročních tržeb. Vzhledem k vyšším maržím přináší i vyšší podíl nákladů na obratu (35-40 %), velmi slušnou návratnost investic.

Podmínky

  • náklady na kampaně do 40 % celkové hodnoty objednávek.

Realizace

Po převzetí jsme se pustili do kompletního auditu kampaní (úprava textu inzerátů, optimalizace cenových nabídek, nasazení remarketingu).

Využívané nástroje

  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • Glami
  • Facebook Ads

Výsledky

Vyhodnocení úspěšnosti kampaní během vánoční sezony

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 797 724 661  

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo