Dynamický remarketing na Facebooku

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cíle

Zvýšit počet konverzí (objednávek) z remarketingových kampaní. PNO držet do 5%.

Naše řešení

  1. nastavení remarketing kampaní ve správci reklam na Facebooku
  2. nastavení kampaní dynamického retargetingu na PerfectAudience.com

Výsledky

Pro našeho dlouholetého klienta z oblasti koupelnového vybavení jsme realizovali nový druh retargetingu. Ověřili jsme si, že Facebook je vhodný také na výkonnostní kampaně přivádějící konverze. Není to tedy jen komunikační platforma zastupující budování značky a loajality. Rozhodli jsme se používat integrovaného správce Facebook reklamy pro obecné remarketingové kampaně zaměřené na zvýšení důvěryhodnosti. Proto jsme je cílili na obsahové sekce e-shopu jako je stažení e-booku a konfigurátor koupelen.

Pro výkonnostní produktový retargeting jsme zvolili službu PerfectAudience.com. Podobně jako dynamický retargeting Google Adwords tato služba pomocí XML exportu zobrazuje na Facebooku konkrétní navštívené produky. 

Během jednoho měsíce se podařilo přes Facebook retargeting vytvořit tržby přes 100 tis. Kč s minimálním PNO.

  • Cena retargetingu: 76.92$ (1.900 Kč)
  • Tržby: 103.556 Kč
  • PNO: 1,83 %

Zde je přehled zobrazení a CTR reklam. Míra prokliku CTR výrazně klesla s nastavením reklam v pravém sloupci Facebooku. Tyto reklamy mají mnohem menší CTR než reklamy v hlavním sloupci newsfeed. Zároveň mají ale mnohonásobně větší počet zobrazení.

dynamický retargeting

 

Takto vypadají dynamické reklamy. Data jsou načítána z XML Google nákupů. Text inzerátu můžete doplnit dynamickými informacemi produktu.

reklama perfect audiencetvorba dynamického inzerátu

 

Zaujal Vás výsledek? Rádi Vám také pomůžeme vydělat! Pokračujte na PPC remarketing.

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace