Facebook jako výkonnostní i komunitní kanál pro e-shop s nábytkem - Digitální agentura - Next Vision

Facebook jako výkonnostní i komunitní kanál pro e-shop s nábytkem

  • 73 nákupů v e-shopu s celkovou hodnotou 1 021 000 Kč (Celkový kredit za období – 47 960 Kč)
  • 148 744 návštěv e-shopu z reklamních kampaní
  • Dosah reklamních kampaní – 411 859 lidí
  • 7 185 nových fanoušků
  • PNO: 4,69 %
Zelená pohovka
Číst dál Chci konzultaci zdarma

4.69

% PNO

400000

dosah reklamních kampaní

73

nákupů s hodnotou přesahující milion korun

Kampaň ve zkratce

Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Výchozí situace

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Období: 4. říjen 2016 až 12. květen 2017

Na podzim nás oslovil klient, internetový obchod s nábytkem z masivního pravého dřeva, ratanu a jiných vysoce kvalitních přírodních materiálů, že by rád začal s propagací na modré síti. Klient s propagací na Facebooku již nějaké zkušenosti měl, nicméně nešlo o žádné výkonností kampaně ale jen o podporu šíření obsahu a akvizici fanoušků. 

Cíle

  • Zvýšení povědomí o značce
  • Navýšení prodejů e-shopu při dodržení kladné hodnoty PNO vůči marži
  • Zvýšení návštěvnosti internetového obchodu
  • Akvizice nových fanoušků
  • Podpora aktivity uživatelů u obsahu na stránce 

Naše práce

  • Návrh strategie na sociálních sítích pro e-shop
  • Příprava a nastavení akvizičních reklamních kampaní
  • Instalace Facebook pixelu v kooperaci s programátorem e-shopu
  • Volba a nastavení měření vhodných KPI
  • Správa reklamního účtu
  • Vyhodnocení výkonnosti jednotlivých reklamních kampaní
  • Nastavení dynamických i statických remarketingů
  • Tvorba person pro konkrétní publika

Výsledky

  • 73 nákupů v e-shopu s celkovou hodnotou 1 021 000 Kč (Celkový kredit za období – 47 960 Kč)
  • 148 744 návštěv e-shopu z reklamních kampaní
  • Dosah reklamních kampaní – 411 859 lidí
  • 7 185 nových fanoušků
  • 20 127 zájmů o příspěvek (palce, sdílení, komentáře, …)

PNO: 4,69 %

Podařilo se nám pro klienta nastavit celý účet jeho e-shopu tak, aby kromě zvyšování povědomí o jeho značce na svém facebookovém profilu také vydělával.

Reklamy na Facebooku

 

15. 5. 2017

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy