Výchozí situace
Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.
Období: 4. říjen 2016 až 12. květen 2017
Na podzim nás oslovil klient, internetový obchod s nábytkem z masivního pravého dřeva, ratanu a jiných vysoce kvalitních přírodních materiálů, že by rád začal s propagací na modré síti. Klient s propagací na Facebooku již nějaké zkušenosti měl, nicméně nešlo o žádné výkonností kampaně ale jen o podporu šíření obsahu a akvizici fanoušků.
Cíle
- Zvýšení povědomí o značce
- Navýšení prodejů e-shopu při dodržení kladné hodnoty PNO vůči marži
- Zvýšení návštěvnosti internetového obchodu
- Akvizice nových fanoušků
- Podpora aktivity uživatelů u obsahu na stránce
Naše práce
- Návrh strategie na sociálních sítích pro e-shop
- Příprava a nastavení akvizičních reklamních kampaní
- Instalace Facebook pixelu v kooperaci s programátorem e-shopu
Přečtěte si i další příběhy

Případová studie
2,5 milionu v Google Ads za 7 měsíců na maďarském trhu: jak se nám to podařilo?
3700000tržeb za 7 měsíců
220% meziroční růst tržeb

Případová studie
Jak jsme díky Microsoft Ads (Bing Ads) získali 300 000 Kč během pár hodin
300000Kč tržby
10hodin práce