Výchozí situace
Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.
Období: 4. říjen 2016 až 12. květen 2017
Na podzim nás oslovil klient, internetový obchod s nábytkem z masivního pravého dřeva, ratanu a jiných vysoce kvalitních přírodních materiálů, že by rád začal s propagací na modré síti. Klient s propagací na Facebooku již nějaké zkušenosti měl, nicméně nešlo o žádné výkonností kampaně ale jen o podporu šíření obsahu a akvizici fanoušků.
Cíle
- Zvýšení povědomí o značce
- Navýšení prodejů e-shopu při dodržení kladné hodnoty PNO vůči marži
- Zvýšení návštěvnosti internetového obchodu
- Akvizice nových fanoušků
- Podpora aktivity uživatelů u obsahu na stránce
Naše práce
- Návrh strategie na sociálních sítích pro e-shop
- Příprava a nastavení akvizičních reklamních kampaní
- Instalace Facebook pixelu v kooperaci s programátorem e-shopu
Přečtěte si i další příběhy

Případová studie
Jak nám volná shoda pomohla zvýšit konverze o 120 %
120% růst objednávek
25% snížení ceny za konverzi