Facebooková soutěž, při které jsme pro e-shop získali více jak 7 000 e-mailových adres

Výchozí situace

Společně s naším klientem – e-shopem s potřebami pro domácí mazlíčky Fajnzvířátka.cz, jsme se rozhodli realizovat fotosoutěž Mazlíček roku, abychom podpořili povědomí o značce a oslovili nové potenciální zákazníky.

Pro realizaci soutěže jsme se rozhodli využít aplikace od SocialSprinters.

Kredit pro reklamní kampaně: 4 500 Kč

Období: březen 2017

Cíle

  • Zvýšení povědomí o značce
  • Sběr e-mailových adres pro následný mailing
  • Oslovení nových potenciálních zákazníků
  • Akvizice nových fanoušků stránky

Naše práce

  • Návrh soutěžního mechanismu
  • Příprava vizuálů a textů pro soutěž
  • Komunikace se soutěžícími v kooperaci se správcem stránky
  • Nastavení a správa akvizičních kampaní na získání soutěžících
  • Vyhodnocení soutěže
  • Nastavení remarketingu návštěvníků webu

Výsledky

Úspěšnost reklamního vizuálu:

  • 1397 kliknutí
  • Průměrná CPC – 3,22 Kč
  • CTR – 2,36 %

Výsledky soutěže:

  • 690 soutěžních fotografií
  • Více jak 7 000 kontaktních e-mailových adres
  • 399 nových fanoušků
  • Zvýšení hledání značky ve vyhledávačích o 15%

Celkové výsledky soutěže hodnotíme kladně, nicméně při každé soutěži je třeba pečlivě kontrolovat dodržování pravidel a vzít v úvahu nepovolené praktiky některých soutěžících. Byli jsme tak nuceni některé soutěžící ze soutěže vyloučit.

Použitelnost získaných e-mailových adres

Bohužel získaná e-mailová databáze nebyla příliš kvalitní. Po ukončení soutěže bylo třeba projít databázi získaných e-mailových adres a vyloučit z ní některé ze získaných e-mailů. Následně jsme připravili testovací mailing pro očištění databáze o neaktivní adresy.

Výsledek: cca 500 funkčních adres na potenciální zákazníky

Cena za e-mailovou adresu: 9 Kč (Pokud nebereme v úvahu další získané výsledky soutěže – například nové fanoušky).

Cena za výsledek (použitelné adresy a noví fanoušci stránky): 5 Kč

 

Vizuál soutěže

fotosoutěž mazlíček roku

remarketing banner soutěže Mazlíček roku

Příspěvek na Facebooku o soutěži

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

1
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace