Výchozí situace
Společně s naším klientem – e-shopem s potřebami pro domácí mazlíčky Fajnzvířátka.cz, jsme se rozhodli realizovat fotosoutěž Mazlíček roku, abychom podpořili povědomí o značce a oslovili nové potenciální zákazníky.
Pro realizaci soutěže jsme se rozhodli využít aplikace od SocialSprinters.
Kredit pro reklamní kampaně: 4 500 Kč
Období: březen 2017
Cíle
- Zvýšení povědomí o značce
- Sběr e-mailových adres pro následný mailing
- Oslovení nových potenciálních zákazníků
- Akvizice nových fanoušků stránky
Naše práce
- Návrh soutěžního mechanismu
- Příprava vizuálů a textů pro soutěž
- Komunikace se soutěžícími v kooperaci se správcem stránky
- Nastavení a správa akvizičních kampaní na získání soutěžících
- Vyhodnocení soutěže
- Nastavení remarketingu návštěvníků webu
Výsledky
Úspěšnost reklamního vizuálu
Přečtěte si i další příběhy

Případová studie
Jak se nám podařilo s e-shopem vstoupit na nizozemský trh aneb Za tři týdny prodej za milion, zisk nula
1milion Kč tržby
3týdny fungování