Výchozí situace
Společně s naším klientem – e-shopem s potřebami pro domácí mazlíčky Fajnzvířátka.cz, jsme se rozhodli realizovat fotosoutěž Mazlíček roku, abychom podpořili povědomí o značce a oslovili nové potenciální zákazníky.
Pro realizaci soutěže jsme se rozhodli využít aplikace od SocialSprinters.
Kredit pro reklamní kampaně: 4 500 Kč
Období: březen 2017
Cíle
- Zvýšení povědomí o značce
- Sběr e-mailových adres pro následný mailing
- Oslovení nových potenciálních zákazníků
- Akvizice nových fanoušků stránky
Naše práce
- Návrh soutěžního mechanismu
- Příprava vizuálů a textů pro soutěž
- Komunikace se soutěžícími v kooperaci se správcem stránky
- Nastavení a správa akvizičních kampaní na získání soutěžících
- Vyhodnocení soutěže
- Nastavení remarketingu návštěvníků webu
Výsledky
Úspěšnost reklamního vizuálu
Přečtěte si i další příběhy
Případová studie
Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu
13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Případová studie
Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM
198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO