Obsah
Vstupní údaje
Ve vesničce pořádají akce s tématikou divokého západu, kde mají návštěvníci možnost vrátit se zpět v čase do dob přepadení dostavníků, luků a šípů, rýžování zlata, indiánských vesniček a pokrevních přísah. Ve vesnici můžete například zkusit projížďky na koních nebo realizovat zde letní indiánské tábory.
Vesnička je především vhodná pro rodiče s dětmi. Také je možné navštívit některé z koňských a divadelních představení. Vesnici najdete Východních Čechách nedaleko Vysokého Mýta.
Naše práce
Realizace
Vzhledem k vytvoření poptávky po nově otevřené atrakci jsme zvolili k propagaci sociální síť Facebook. Atrakce má lokální charakter a je určená především pro konkrétní cílovou skupinu – děti ve věku od 5 do 15 let. Kampaň jsme spustili na začátku dubna.
Součásti kampaně
- Tvorba webu indiánské vesničky
- Tvorba bannerů a postů pro Facebook Ads
- Remarketingové kampaně na Facebooku
Cíle
Prioritním cílem kampaně bylo zvednout povědomí o nově otevřené indiánské vesničce na Jangelci. Rozpočet reklamní kampaně byl do 5 tis. Kč
Dílčí cíle
- Přilákat lidi na otevření vesničky 8.5.2016
- Obsadit 3 termíny letních táborů
- Pořádat školní výlety
Cílení Facebookové reklamy
- Rodiče dětí ve věku 5-15 let Děti 13-15 let (Facebook oficiálně dovoluje založit profil od 13 let, přesto je na něm ale mnoho mladších dětí)
- Učitelé
- Lokální omezení na východní Čechy
Výsledky
- Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin.
- Počet kliknutí na web byl 1.200.
- Cena kampaně byla 4.200 Kč.
- Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky