Indiánská vesnice Jangelec - marketing pro divoký západ - Digitální agentura - Next Vision

Indiánská vesnice Jangelec – marketing pro divoký západ

  • Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky
  • Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin
  • Počet kliknutí na web byl 1.200
  • Cena kampaně byla 4.200 Kč.
Indiánská vesnice
Číst dál Chci konzultaci zdarma

1200

kliknutí

4200

cena kampaně

27000

oslovení

200

lidí na den otevření vesničky

Kampaň ve zkratce

previous arrow
next arrow
Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Vstupní údaje

Ve vesničce pořádají akce s tématikou divokého západu, kde mají návštěvníci možnost vrátit se zpět v čase do dob přepadení dostavníků, luků a šípů, rýžování zlata, indiánských vesniček a pokrevních přísah. Ve vesnici můžete například zkusit projížďky na koních nebo realizovat zde letní indiánské tábory.

Vesnička je především vhodná pro rodiče s dětmi. Také je možné navštívit některé z koňských a divadelních představení. Vesnici najdete Východních Čechách nedaleko Vysokého Mýta.

Naše práce

Realizace

Vzhledem k vytvoření poptávky po nově otevřené atrakci jsme zvolili k propagaci sociální síť Facebook. Atrakce má lokální charakter a je určená především pro konkrétní cílovou skupinu - děti ve věku od 5 do 15 let. Kampaň jsme spustili na začátku dubna.

Součásti kampaně

  • Tvorba webu indiánské vesničky
  • Tvorba bannerů a postů pro Facebook Ads
  • Remarketingové kampaně na Facebooku

Cíle

Prioritním cílem kampaně bylo zvednout povědomí o nově otevřené indiánské vesničce na Jangelci. Rozpočet reklamní kampaně byl do 5 tis. Kč

Dílčí cíle

  • Přilákat lidi na otevření vesničky 8.5.2016
  • Obsadit 3 termíny letních táborů
  • Pořádat školní výlety

Cílení Facebookové reklamy

  • Rodiče dětí ve věku 5-15 let Děti 13-15 let (Facebook oficiálně dovoluje založit profil od 13 let, přesto je na něm ale mnoho mladších dětí)
  • Učitelé
  • Lokální omezení na východní Čechy

Výsledky

  • Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin.
  • Počet kliknutí na web byl 1.200.
  • Cena kampaně byla 4.200 Kč.
  • Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky
22. 5. 2016

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy