Indiánská vesnice Jangelec - marketing pro divoký západ - Digitální agentura - Next Vision

Indiánská vesnice Jangelec – marketing pro divoký západ

  • Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky
  • Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin
  • Počet kliknutí na web byl 1.200
  • Cena kampaně byla 4.200 Kč.
Letní indiánský tábor
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň ve zkratce

previous arrow
next arrow
Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Vstupní údaje

Ve vesničce pořádají akce s tématikou divokého západu, kde mají návštěvníci možnost vrátit se zpět v čase do dob přepadení dostavníků, luků a šípů, rýžování zlata, indiánských vesniček a pokrevních přísah. Ve vesnici můžete například zkusit projížďky na koních nebo realizovat zde letní indiánské tábory.

Vesnička je především vhodná pro rodiče s dětmi. Také je možné navštívit některé z koňských a divadelních představení. Vesnici najdete Východních Čechách nedaleko Vysokého Mýta.

Naše práce

Realizace

Vzhledem k vytvoření poptávky po nově otevřené atrakci jsme zvolili k propagaci sociální síť Facebook. Atrakce má lokální charakter a je určená především pro konkrétní cílovou skupinu - děti ve věku od 5 do 15 let. Kampaň jsme spustili na začátku dubna.

Součásti kampaně

  • Tvorba webu indiánské vesničky
  • Tvorba bannerů a postů pro Facebook Ads
  • Remarketingové kampaně na Facebooku

Cíle

Prioritním cílem kampaně bylo zvednout povědomí o nově otevřené indiánské vesničce na Jangelci. Rozpočet reklamní kampaně byl do 5 tis. Kč

Dílčí cíle

  • Přilákat lidi na otevření vesničky 8.5.2016
  • Obsadit 3 termíny letních táborů
  • Pořádat školní výlety

Cílení Facebookové reklamy

  • Rodiče dětí ve věku 5-15 let Děti 13-15 let (Facebook oficiálně dovoluje založit profil od 13 let, přesto je na něm ale mnoho mladších dětí)
  • Učitelé
  • Lokální omezení na východní Čechy

Výsledky

  • Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin.
  • Počet kliknutí na web byl 1.200.
  • Cena kampaně byla 4.200 Kč.
  • Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky
22. 5. 2016

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma










Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.



Přečtěte si i další příběhy