1200

kliknutí

4200

cena kampaně

27000

oslovení

200

lidí na den otevření vesničky

Vstupní údaje

Ve vesničce pořádají akce s tématikou divokého západu, kde mají návštěvníci možnost vrátit se zpět v čase do dob přepadení dostavníků, luků a šípů, rýžování zlata, indiánských vesniček a pokrevních přísah. Ve vesnici můžete například zkusit projížďky na koních nebo realizovat zde letní indiánské tábory.

Vesnička je především vhodná pro rodiče s dětmi. Také je možné navštívit některé z koňských a divadelních představení. Vesnici najdete Východních Čechách nedaleko Vysokého Mýta.

Naše práce

Realizace

Vzhledem k vytvoření poptávky po nově otevřené atrakci jsme zvolili k propagaci sociální síť Facebook. Atrakce má lokální charakter a je určená především pro konkrétní cílovou skupinu - děti ve věku od 5 do 15 let. Kampaň jsme spustili na začátku dubna.

Součásti kampaně

  • Tvorba webu indiánské vesničky
  • Tvorba bannerů a postů pro Facebook Ads
  • Remarketingové kampaně na Facebooku

Cíle

Prioritním cílem kampaně bylo zvednout povědomí o nově otevřené indiánské vesničce na Jangelci. Rozpočet reklamní kampaně byl do 5 tis. Kč

Dílčí cíle

[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
  • Přilákat lidi na otevření vesničky 8.5.2016
  • Obsadit 3 termíny letních táborů
  • Pořádat školní výlety

Cílení Facebookové reklamy

  • Rodiče dětí ve věku 5-15 let Děti 13-15 let (Facebook oficiálně dovoluje založit profil od 13 let, přesto je na něm ale mnoho mladších dětí)
  • Učitelé
  • Lokální omezení na východní Čechy

Výsledky

  • Reklamy na Facebooku vidělo 27.000 lidí z cílových skupin.
  • Počet kliknutí na web byl 1.200.
  • Cena kampaně byla 4.200 Kč.
  • Letní tábory zaplněné na 4 turnusy 200 přivedených lidí na den otevření vesničky

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo