Začátkem podzimu 2020 se na nás obrátil náš dlouholetý klient. Chtěl pomoci se spuštěním nového eshopu, který by se měl dostal do kladných čísel co možná nejdříve. Okamžitě nám bylo jasné, že nejlepší variantou pro dosažení jeho ambiciózního cíle budou PLA kampaně – kampaně Google Shopping (Nákupy), a to v nastavení SMART.
Chytré kampaně Google nákupů máme již dlouhodobě otestované jako nejvýhodnější způsob, jak eshopům vydělat peníze.
První fáze
Ke spuštění došlo začátkem října 2020, kdy jsme odstartovali první manuální kampaně, vyhledávací brandovou kampaň a standardní kampaň Google nákupy.
Vyhledávací brandová kampaň obsahovala pouze klíčová slova s názvem e-shopu a měla manuálně nastavené CPC o denním rozpočtu 100 Kč.
V případě Google Nákupů byla maximální hranice CPC nastavena na 10 Kč a denní rozpočet na 500 Kč. Tato kampaň byla cílená na celý sortiment e-shopu v jedné reklamní sestavě, která byla rozdělená na základě typu produktů.