Kdo nás sleduje, ten ví, že provozujeme vlastní e-shopy s elektronikou v několika zemích EU. Marketing a další činnosti těchto projektů si zajišťujeme na vlastní pěst – a v rámci naší touhy stále hledat nové cesty k růstu jsme nedávno vyzkoušeli reklamu na vyhledávači Bing. Přiznáváme, že jsme nevěděli na 100 %, co to může přinést, ale výsledky byly více než uspokojivé.
Proč jsme se rozhodli pro reklamy na Bingu?
Protože přes standardní reklamní platformy a výkonnostní marketing už mnohdy narážíme na limity poptávky trhu a efektivity. K Microsoft Ads jsme došli při kontrole zdrojů návštěvnosti. Zjistili jsme totiž, že její určitá část přichází právě z Bingu. Nebyla sice nijak obrovská, zato však představovala vysoký konverzní poměr. Do reklamy na této síti jsme se v ten moment rozhodli investovat svůj čas a peníze.
Co to jsou Microsoft Ads?
Ve zkratce se jedná o podobnou reklamní platformu, jako je Google Ads. Není zdaleka tak rozšířená a propracovaná a každý, kdo zná Google Ads, se v ní rychle zorientuje. Oproti Skliku od Seznamu je na vyšší technické úrovni a umožňuje všemožné Smart bidovací strategie, chytré kampaně, importy, atp.