Poznámka: Zveřejněná data jsou schválena klientem, tak abychom nevyzradili příliš mnoho konkurenci.
Zadání a strategie
V lednu 2019 náš jednatel Petr Myšák odkoupil podíl v eshopu zaměřeném na zařízení na úpravu vzduchu v domácnostech (klimatizace, zvlhčovače, odvlhčovače atd.). Na nás v Nextu bylo společně projekt posouvat dále. K eshopu náleží i prodejna v Praze Holešovicích. Původní zadání bylo podstatně uvážlivější, než výsledek. Konkrétně jsme měli cíl růst meziročně o 20 % s udržením PNO pod 10 %.
Výsledek celkového meziročního růstu o 80 % s PNO 6,6 % ukazuje, že jsme přeci jen něco udělali dobře. 🙂
Změna obchodního přístupu
Abychom toho dosáhli, museli jsme zvolit úplně nový přístup. Začali jsme proto od základu a tím je portfolio produktů. Udělali jsme si novou podrobnou analýzu klíčových slov a posbírali jsme data z celého trhu. S tím nám pomohla například i placená služba Heureka Product Ads – datové přehledy.