V této případové studii se podíváme na to, jak se nám podařilo rozjet úplně nový e-shop, bez velkých vstupních analýz, jaké prodejní kanály jsme využili a dosáhli tak objednávek v hodnotě přes 1 615 000 Kč během 72 dní. Ukážeme stručně postup, jak jsme se dostali do kladných čísel a našli produkt, který měl na svědomí 30 % všech objednávek.

Nebudeme se jen plácat po zádech, ale v závěru shrneme i rizika a obtíže, které vás při případném startu takového e-shopu čekají.

Poznámka: Zveřejněná čísla byla konzultována s klientem a převedena do obecnější formy.

Zadání klienta

V říjnu 2018 nás oslovil klient, který právě rozjížděl nový e-shop s bytovými doplňky. Celý e-shop stojí na systému přeposílání objednávek. Zadání znělo prostě – spustit kampaně a rozběhnout e-shop co nejdříve, abychom stihli vánoční nákupní horečku.

Specifikem projektu byla konkrétní suma (marže na produktu) a tedy nebylo možné pracovat s čistě % marží na objednávku.

Návrh strategie

V tomto případě jsme se na začátku opřeli o naše zkušenosti s marketingem pro e-shopy. Namísto vstupní analýzy, kterou bychom doporučili pro projekt, pokud by byl čas, jsme se rovnou pustili do nastavování kampaní.

Strategie proto byla docela prostá. Začít s využitím hlavních reklamních kanálů (nejčastěji používané pro e-shopy) a následně je optimalizovat, dokud nebudou v kladných číslech.

Dílčí analýza trhu

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo