Nové klimatizace Olimpia Spledid vyprodány

Jak Vzdušín vyprodal klimatizace o měsíc dříve ...

Na letní sezónu e-shop vzdusin.cz domluvil zastoupení italské značky mobilních klimatizací Olimpia Splendid. Klimatizace se vyznačují propracovaným designem renomované značky, svojí tichostí a kompaktními rozměry.

Při zavádění nové značky na trh je o ní potřeba vytvořit povědomí. Pro tuto fázi jsme nejdříve vytvořili značkový web olimpia-splendid.cz, krátká reklamní videa a grafické bannery pro displejové kampaně.
 

mobilní klimatizace olimpia splendid


1. Cíle kampaně

  • prodat dovezené klimatizace značky Olimpia Splendid
  • zvýšit prodeje mobilních klimatizací na e-shopu
  • náklady na marketing udržet do 5 % obratu


2. Využité marketingové kanály

Prodej klimatizací je specifický velkou závislostí na počasí. V nejteplejších dnech je cílová skupina velmi široká. Proto jsme pečlivě sledovali předpovědi počasí a zapínali reklamní kanály v horkých dnech. Z tohoto důvodu jsme volili především reklamy přes rozhraní Adwords, Facebook a Sklik.

Pro fázi zvyšování povědomí:

  • Video reklama pro YouTube (výhodou je platba za zhlédnutí minimální délky 30s)

youtube reklama

  • Video reklama na Facebook (výhodou je vysoká míra CTR v newsfeedu)

facebook video reklama

  • Reklama v časopisu o bydlení a regionálním rádiu
  • Displejová reklama v obsahové síti Google

Pro výkonnostní prodej:

  • SEO – díky pravidelné optimalizaci pro vyhledávače má e-shop vzdusin.cz dlouhodobě dobré pozice na klíčová slova s klimatizacemi
  • PPC Adwords produktové kampaně (využívali jsme Adwords Skripty pro počasí)
  • Google Nákupy (vyšší nabídky na konkrétní produktové výrazy a dražší produkty)
  • dynamický retargeting v obsahové síti Google a Facebooku


3. Shrnutí výsledků kampaně

  • Produkty Olimpia Splendid vyprodány již za 1 měsíc
  • Celkové prodeje klimatizací přes 1,5 mil. za 1 měsíc
  • Náklady na marketing se pohybovaly okolo 3 % obratu

 

návštěvnost klimatizace

Návštěvnost stránek v teplých dnech léta a porovnání marketingových kanálů

rozložení mark. kanálů návštěvnost

 

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace