57

% nárůst tržeb

37

% tržeb z inzerce na Googlu a Seznamu

5

% PNO

O obchodu Velokrám.cz

Firma Velokrám zajišťuje prodej jízdních kol a snowboardů od roku 2008. Velokram.cz je internetový obchod s cyklistickými a snowboardovými potřebami mezi jehož hlavní priority patří jednoduchost, přehlednost, rychlost, plynulost a schopnost vyhovět svým zákazníkům v maximální možné míře.

Výchozí situace

Pro e-shop Velokrám.cz jsme na podzim 2016 realizovali kompletní redesign webových stránek. Pro vánoční sezonu 2017 se rozhodli podpořit prodeje prostřednictvím PPC kampaní, které nikdy předtím, tak jako žádnou jinou internetovou inzerci, nedělali.

Podmínky

  • náklady kampaní do 15 % celkové hodnoty objednávek

Nástroje

  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Seznam Sklik

Realizace

  • Nastavení inzerátů ve vyhledávaní cílené na relevantní klíčová slova, dle kategorií na webu.
  • [digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
  • Nastavení produktových reklam v Google Adwords a Seznam Sklik.
  • Nasazení remarketingu v obsahových sítích Google a Seznam.
  • Nastavení dynamických reklam ve vyhledávání Google

Vyhodnocení kampaní (období od 15.11 do 31.12.2017)

Nasazení internetové inzerce mělo pro obchod Velokrám.cz velice pozitivní dopady na výši tržeb.

Obchod zaznamenal, ve srovnání se stejným obdobím v minulém roce, nárůst tržeb o 57 %, přičemž 37 % tržeb bylo dosažených za pomoci námi nasazené inzerce na Googlu a na Seznamu.

Náklady na kampaně tvořili pouze 5 % z obratu, který přivedla inzerce, takže návratnost investice do reklam předčila veškerá očekávaní.

V grafu můžete vidět nárůst návštěvnosti na stránkách ve srovnání s minulým rokem.

Srovnání tržeb ve vánoční sezoně 2016 oproti roku 2017.

Srovnání tržeb ve vánoční sezoně 2016 oproti roku 2017.

Srovnání tržeb ve vánoční sezoně 2016 oproti roku 2017.

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo