Nastartování reklam #1 - Digitální agentura - Next Vision

Nastartování reklam #1

  • Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %
  • Meziroční nárůst počtu objednávek stoupl o 600 %
  • V Skliku se nám za dva předvánoční měsíce podařilo dosáhnout nádherného PNO (podílu nákladů k obratu) 3 %
Trendy Ecommerce
Číst dál Chci konzultaci zdarma

243

% navýšení konverzního poměru stránek

600

% nárůst počtu objednávek

3

% PNO

Kampaň trochu rozvláčněji

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cíle

Podstatné zvýšení tržeb u e-shopu se zachováním nákladů reklam do 10% tržeb. Toto procento je různé dle sortimentu.

Naše řešení

  1. nastavení PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  2. nastavení PPC kampaní Seznam Sklik ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
  5. spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz

Reklamní sestavy ve Skliku a Adwords obsahují nyní přes 100 reklamních sestav a 8000 klíčových slov. Hlavní sortiment, na který se cílí, je vybavení do koupelny, kuchyně a jídelny. Podíl nákladů a tržeb se u Skliku drží do 6% a u Adwords kolem 10%.

Výsledky

Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %.

Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %.

Meziroční nárůst počtu objednávek o 600 %.

Meziroční nárůst počtu objednávek o 600 %.

Ve Skliku se nám za dva předvánoční měsíce podařilo dosáhnout nádherného PNO (podílu nákladů k obratu) 3 %.

Ve Skliku se nám za dva předvánoční měsíce podařilo dosáhnout nádherného PNO (podílu nákladů k obratu) 3 %.

 

18. 12. 2014

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy