Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.
Cíle
Podstatné zvýšení tržeb u e-shopu se zachováním nákladů reklam do 10% tržeb. Toto procento je různé dle sortimentu.
Naše řešení
- nastavení PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
- nastavení PPC kampaní Seznam Sklik ve vyhledávací síti
- nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
- optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
- spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz
Reklamní sestavy ve Skliku a Adwords obsahují nyní přes 100 reklamních sestav a 8000 klíčových slov. Hlavní sortiment, na který se cílí, je vybavení do koupelny, kuchyně a jídelny. Podíl nákladů a tržeb se u Skliku drží do 6% a u Adwords kolem 10%.
Výsledky
Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %.