243

% navýšení konverzního poměru stránek

600

% nárůst počtu objednávek

3

% PNO

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cíle

Podstatné zvýšení tržeb u e-shopu se zachováním nákladů reklam do 10% tržeb. Toto procento je různé dle sortimentu.

Naše řešení

  1. nastavení PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  2. nastavení PPC kampaní Seznam Sklik ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
  5. spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz

Reklamní sestavy ve Skliku a Adwords obsahují nyní přes 100 reklamních sestav a 8000 klíčových slov. Hlavní sortiment, na který se cílí, je vybavení do koupelny, kuchyně a jídelny. Podíl nákladů a tržeb se u Skliku drží do 6% a u Adwords kolem 10%.

Výsledky

Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %.

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 797 724 661  

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo