Nastartování reklam #1

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cíle

Podstatné zvýšení tržeb u e-shopu se zachováním nákladů reklam do 10% tržeb. Toto procento je různé dle sortimentu.

Naše řešení

  1. nastavení PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  2. nastavení PPC kampaní Seznam Sklik ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
  5. spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz

Reklamní sestavy ve Skliku a Adwords obsahují nyní přes 100 reklamních sestav a 8000 klíčových slov. Hlavní sortiment, na který se cílí, je vybavení do koupelny, kuchyně a jídelny. Podíl nákladů a tržeb se u Skliku drží do 6% a u Adwords kolem 10%.

Výsledky

Kompletním předěláním webu se podařilo meziročně zvýšit konverzní poměr stránek o 243 %.

ukázky konverzního poměru

Meziroční nárůst počtu objednávek o 600 %.

transakce

Ve Skliku se nám za dva předvánoční měsíce podařilo dosáhnout nádherného PNO (podílu nákladů k obratu) 3 %.

PNO seznampno Adwords

 

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace