Jak Vzdušín vyprodal klimatizace o měsíc dříve ...
Na letní sezónu e-shop vzdusin.cz domluvil zastoupení italské značky mobilních klimatizací Olimpia Splendid. Klimatizace se vyznačují propracovaným designem renomované značky, svojí tichostí a kompaktními rozměry.
Při zavádění nové značky na trh je o ní potřeba vytvořit povědomí. Pro tuto fázi jsme nejdříve vytvořili značkový web olimpia-splendid.cz, krátká reklamní videa a grafické bannery pro displejové kampaně.
Cíle kampaně
- prodat dovezené klimatizace značky Olimpia Splendid
- zvýšit prodeje mobilních klimatizací na e-shopu
- náklady na marketing udržet do 5 % obratu
Využité marketingové kanály
Prodej klimatizací je specifický velkou závislostí na počasí. V nejteplejších dnech je cílová skupina velmi široká. Proto jsme pečlivě sledovali předpovědi počasí a zapínali reklamní kanály v horkých dnech. Z tohoto důvodu jsme volili především reklamy přes rozhraní Adwords, Facebook a Sklik.
Pro fázi zvyšování povědomí:
- Video reklama pro YouTube (výhodou je platba za zhlédnutí minimální délky 30s) [digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
- Video reklama na Facebook (výhodou je vysoká míra CTR v newsfeedu)
- Reklama v časopisu o bydlení a regionálním rádiu
- Displejová reklama v obsahové síti Google
Pro výkonnostní prodej:
- SEO – díky pravidelné optimalizaci pro vyhledávače má e-shop vzdusin.cz dlouhodobě dobré pozice na klíčová slova s klimatizacemi
- PPC Adwords produktové kampaně (využívali jsme Adwords Skripty pro počasí)
- Google Nákupy (vyšší nabídky na konkrétní produktové výrazy a dražší produkty)
- dynamický retargeting v obsahové síti Google a Facebooku
Shrnutí výsledků kampaně
- Produkty Olimpia Splendid vyprodány již za 1 měsíc
- Celkové prodeje klimatizací přes 1,5 mil. za 1 měsíc
- Náklady na marketing se pohybovaly okolo 3 % obratu
Návštěvnost stránek v teplých dnech léta a porovnání marketingových kanálů
[/digilabs_forms_content_lock]