Nové klimatizace Olimpia Spledid vyprodány - Digitální agentura - Next Vision

Nové klimatizace Olimpia Spledid vyprodány

  • Produkty Olimpia Splendid vyprodány již za 1 měsíc
  • Celkové prodeje klimatizací přes 1,5 mil. za 1 měsíc
  • Náklady na marketing se pohybovaly okolo 3 % obratu
Banner Vzdušín
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň ve zkratce

Play
previous arrow
next arrow
Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Jak Vzdušín vyprodal klimatizace o měsíc dříve ...

Na letní sezónu e-shop vzdusin.cz domluvil zastoupení italské značky mobilních klimatizací Olimpia Splendid. Klimatizace se vyznačují propracovaným designem renomované značky, svojí tichostí a kompaktními rozměry.

Při zavádění nové značky na trh je o ní potřeba vytvořit povědomí. Pro tuto fázi jsme nejdříve vytvořili značkový web olimpia-splendid.cz, krátká reklamní videa a grafické bannery pro displejové kampaně.

Cíle kampaně

  • prodat dovezené klimatizace značky Olimpia Splendid
  • zvýšit prodeje mobilních klimatizací na e-shopu
  • náklady na marketing udržet do 5 % obratu

Využité marketingové kanály

Prodej klimatizací je specifický velkou závislostí na počasí. V nejteplejších dnech je cílová skupina velmi široká. Proto jsme pečlivě sledovali předpovědi počasí a zapínali reklamní kanály v horkých dnech. Z tohoto důvodu jsme volili především reklamy přes rozhraní Adwords, Facebook a Sklik.

Pro fázi zvyšování povědomí:

  • Video reklama pro YouTube (výhodou je platba za zhlédnutí minimální délky 30s)

Video reklama pro YouTube (výhodou je platba za zhlédnutí minimální délky 30s)

  • Video reklama na Facebook (výhodou je vysoká míra CTR v newsfeedu)

Facebook Vzdušín

  • Reklama v časopisu o bydlení a regionálním rádiu
  • Displejová reklama v obsahové síti Google

Pro výkonnostní prodej:

  • SEO – díky pravidelné optimalizaci pro vyhledávače má e-shop vzdusin.cz dlouhodobě dobré pozice na klíčová slova s klimatizacemi
  • PPC Adwords produktové kampaně (využívali jsme Adwords Skripty pro počasí)
  • Google Nákupy (vyšší nabídky na konkrétní produktové výrazy a dražší produkty)
  • dynamický retargeting v obsahové síti Google a Facebooku

Shrnutí výsledků kampaně

  • Produkty Olimpia Splendid vyprodány již za 1 měsíc
  • Celkové prodeje klimatizací přes 1,5 mil. za 1 měsíc
  • Náklady na marketing se pohybovaly okolo 3 % obratu

 

Návštěvnost stránek v teplých dnech léta a porovnání marketingových kanálů

Návštěvnost stránek v teplých dnech léta a porovnání marketingových kanálů

Vizualizér vzdušín Výsledky kampaně

15. 7. 2015

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i další příběhy