Prodej 300 zubních implantátů dentální kliniky EsthetX

Výchozí situace

Období: 1. březen 2017 až 30. červen 2017

Na jaře jsme začali pracovat pro soukromou dentální kliniku EsthetX. Klinika sídlí v centru Prahy na Václavském náměstí a vedoucím lékařem je MUDr. Václav Kopecký. EsthetX dělá špičkovou komplexní zubní péči a pan Kopecký je předním českým lékařem v oblasti zubních implantátů. Klinika provozuje podpůrné webové stránky http://zubni-implantaty.com, na kterých pan Kopecký publikuje užitečné články o zubních implantátech. Tyto stránky zároveň plní funkci podpory prodeje pro zubní implantáty. Cena realizace zubních implantátů se pohybuje ve vyšších desítkách tisíc korun. Bohužel mnoho konkurenčních zubařů ale neuvádí konečnou cenu zubních implantátů a nedělají ani všechny související zákroky. O tom se snaží pravdivě EsthetX informovat veřejnost.

Klinika EsthetX do začátku naší spolupráce nedělala reklamní kampaně na internetu. Měla jen nevalné výsledky s reklamou v tisku a na billboardech v Praze.

Cíle

  • Prodej a realizace 300 zubních implantátů
  • Náklady za reklamu do 100.000 Kč
  • Zvýšení povědomí o klinice

Realizace

Délka zákaznické cesty v případě výběru a realizace zubních implantátů je několik týdnů až měsíců. Je tedy třeba s potenciálním zájemcem budovat vztah a důvěru. Zákaznickou cestu jsme rozdělili do několika fází - zaujetí, vytvoření povědomí, budování důvěry a výzvu k akci.

Na každou fázi jsme navrhli různé komunikační kanály a druhy obsahu. Například pro vytváření povědomí jsme přes Facebook šířili odborné články z blogu. Pro budování důvěry jsme v obsahové síti Skliku a Adwords remarketovali zkušenosti lékařů z EsthetX. V prodejní fázi jsme komunikovali akci 1+1 implantát zdarma.

Konkrétní realizované kroky

  • Návrh strategie online marketingu
  • Návrh úprav stránek s cílem zvýšení důvěryhodnosti a konverzního poměru
  • Příprava a nastavení akvizičních reklamních kampaní Adwords, Sklik, Facebook Ads
  • Správa reklamních účtů Adwords, Sklik, Facebook Ads
  • Vyhodnocení výkonnosti jednotlivých reklamních kampaní
  • Nastavení remarketingu pro různé fáze zákaznické cesty
  • Tvorba grafických bannerů pro remarketing


Výsledky

  1. Výkonnostní cíle marketingu - prodaných 300 implantátů se podařilo splnit do 3 měsíců od zahájení spolupráce.

  2. Díky výborným výsledkům kampaně se z jednorázové kampaně stala dlouhodobá podpora prodeje a reklamní kampaně běží neustále.

  3. 31.867 návštěv webových stránek zubni-implantaty.com za 4 měsíce kampaně

  4. V porovnání 3 hlavních reklamních systémů Google, Seznam a Facebook nám nejlépe vycházel Seznam Sklik.

  5. Velmi dobře si kupodivu vedly obsahové akviziční reklamy cílené podle zájmů, geografie a demografie.


Vyjádření klienta

Agenturu Next Vision a pana Myšáka jsem oslovil s poptávkou na podporu nově vznikajícího webu o zubních implantátech. S online marketingem jsem měl doposud zkušenost pouze přes rozesílání emailů a publikaci blogových článků. Na základě doporučení týmu pana Myšáka jsem upravil nastavení webových stránek (a našel jsem díky jejich analýze velké množství nedostatků, na které už si dávám pozor). Firma Next Vision mi zpracovala cenovou nabídku kampaně včetně návrhů investic do reklam, které odpovídaly mému cíli získání 300 nových zákazníků. Nechtěl jsem výsledky kampaně měřit pouze počtem návštěv na webu, ale ziskem skutečných zákazníků, kteří aktivně zareagovali na poptávku.

Celkové náklady na kampaň byly nižší, než jsem předpokládal, takže jsem je v průběhu kampaně sám navyšoval, když už jsem viděl konkrétní výsledky. Kampaň byla původně plánována na 3 měsíce, nakonec jsem ji ještě o 2 měsíce prodloužil, a výsledkem bylo získání více než dvojnásobku nových zákazníků, než jsem plánoval. Nikoliv jen těch, kteří se zajímali o naše služby, ale těch kteří se skutečně objednali. Po pěti měsících jsem kampaň musel ukončit, protože jsme z kapacitních důvodů nezvládali přijímat nové zákazníky. A přestože již kampaň několik měsíců neběží, stále přicházejí noví zákazníci, kteří se o nás díky kampani dověděli. Celkově hodnotím spolupráci s firmou Next Vision nejen jako velmi profesionální, ale i jako velmi úspěšnou a prospěšnou, s velmi solidními náklady na režii a naopak s velkým přinosem pro mou společnost, ať již v procesu aktivního získávání nových zákazníků, tak i z hlediska dlouhodobého konceptu rozvoje firmy. Proto můžu služby společnosti Next Vision s čistým svědomím dále doporučit.

MUDr. Václav Kopecký, vedoucí lékař kliniky Esthetx.cz


 

Statistiky Google Analytics od 1.3. 2017 do 30.6. 2017

zdroje návštěv podle google analytics

Kampaně podle Google Analytics

kampaně na Googlu

Ukázky některých kreativ

banner dentální klinika banner popis výhod

reklama na facebooku textové inzeráty reklam

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace