Česká republika je e-shopová velmoc. Tuzemský trh lze popsat jako malý rybník plný velkých kaprů. Často zvažovanou možností pro zajištění růstu e-shopu je proto expanze do zahraničí. Ta má ovšem řadu úskalí. Jak jsme postupovali při vstupu na maďarský trh? A jak jsme vytvářeli úplně novou značku (brand)?

Tuzemský trh nám je malý

Vzdušín působí v oblasti prodeje specializovaných spotřebičů na úpravu vzduchu, jako jsou např. klimatizace, odvlhčovače, čističky vzduchu nebo topidla. Na českém trhu je e-shop etablovaný. V roce 2019 prodal např. 1700 klimatizací. Pro další růst jsme se rozhodli expandovat na zahraniční trhy a do budoucna chceme také vytvořit vlastní značku výrobků. Pro většinu jazyků, včetně maďarštiny, není název Vzdušín vhodný. Proto jsme také začali hledat nový název e-shopu i vlastních výrobků.

Jak na expanzi

Vytvořit novou značku a expandovat na nové trhy není jednoduché. Je potřeba promyslet mnoho věcí. Dobře zvolený brand vám pak může výrazně pomoci v marketingu. Náš postup lze rozdělit do několika částí.

  1. Vytvoření seznamu úkolů

    Celý článek po přihlášení

    Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
    Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

    Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 799 525 753

Rádi vás uslyšíme Po-Pá 09:00 - 15:30

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo