Domácí spotřebiče: případová studie reklamy na Skrz.cz a Heureka Product ADS

Domácí spotřebiče Luxel se na českém trhu začaly prodávat začátkem loňského roku. Dovozce se rozhodl domácí spotřebiče Luxel prodávat pouze on-line na svém e-shopu. Neznámá značka a velmi nízký rozpočet na propagaci byl ze začátku složitý úkol. Jak jsme ho zvládli? Čtěte dál.

Luxel logo

Cíle:

  • Podstatně zvýšit prodeje

  • Vyprodat sklady

  • Měsíční rozpočet kampaní do 10 tisíc

Řešení:

  • Vytvořili jsme druhý e-shop s automaticky navýšenými cenami o 20 %. Tento e-shop funguje jako kotva při porovnání ceny. Jinak by zákazník neměl dostatečný přehled o cenové hladině značky. Zákazníci mají obecně nižší tendenci důvěřovat slevám, když si je nemohou ověřit.

  • Začali jsme inzerovat v Heureka Poduct ADS. V létě Heureka spustila tento nový formát pro zástupce značek. Výborně se hodí právě pro zavádění nové značky na trh.

  • Prozatím si tohoto formátu mnoho značek nevšimlo, takže jsou ceny za proklik nízké.

  • Tento formát se dobře hodí pro prodejce, kteří prodávají daný produkt sami. Podporuje totiž celou produktovou kartu se všemi prodejci.

  • Vzhledem k nízké ceně produktů a výprodejovým akcím jsme se rozhodli inzerovat přes slevový agregátor Skrz.cz. Ten umožňuje e-shopům importovat jejich xml feed s akční nabídkou.

  • Skrz.cz se ukázal jako vhodný reklamní kanál pro levné domácí spotřebiče.

Výsledky Heureka

  • Prodeje z Heureky se za sledovaný měsíc září (mimo sezóna) meziročně zvedly o 430 % a ve srovnání s předchozím měsícem znamenalo nárůst o 300 %.

  • Náklady – 3 200 Kč (Product ADS + Heureka prokliky e-shopu)

  • 55 000 zobrazení reklamy a 550 kliknutí

  • Heureka Product ADS se ukázaly jako velmi výkonné.

reklama heureka product ads

výsledky Luxel Heureka

výsledky Heureka e-shop

Výsledky Skrz.cz

  • Skrz.cz přivedl za měsíc 15 přímých objednávek a dalších 14 jako asistované konverze. (Ty by jinak téměř jistě nevznikly)

  • Náklady na Skrz.cz: 4 000 Kč

  • Slevový agregátor Skrz.cz se podle nás hodí zejména na výprodejové akce, kde se obchodník snaží nějakého zboží zbavit - vyprodat sklady. Nebo jako v našem případě má vysokou marži, protože je sám dovozcem a jediným prodejcem. Momentálně si nedokážeme představit efektivitu těchto prodejů u zboží velkých značek s nízkou marží.

reklama na skrz.cz

Tento postup ukazuje, jak se vyplácí sledování nových trendů v online reklamě. Velmi kladně hodnotím také podporu Heureky i Skrz.cz, které nám vyšly se vším vstříc.

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace