Webové stránky se vždy tvoří s konkrétním motivem. Může jít o prodej zboží, firemní vizitku nebo cokoli jiného. Vždy ale chceme, aby web splňoval cíl, se kterým jsme ho tvořili. Tvorba webu je jen začátek cesty ke konverzím, návštěvnosti, dohledatelnosti a v konečném výsledku ziskům samotným. Nová webová stránka je jen hrubý produkt, který potřebuje obrušovat a zdokonalovat tak, aby nám začal přinášet užitek a profit.
Připravili jsme pro vás srovnání, několika internetových obchodů z různých segmentů, ve kterém vám ukážeme, proč se vyplatí na své webové stránky pravidelně přidávat hodnotný obsah formou článků, zabývat se optimalizaci pro vyhledávače a mít aktivní PPC kampaně.
Firmy ze sektoru domácí spotřebiče
Výchozí situace obou firem byla stejná. Oba e-shopy měli stejnou návštěvnost a tržby na začátku roku 2014. Každý z nich se ale o svůj marketing staral jinak. Výsledky najdete na grafech níže.
Firma A | Firma B | |
Blog a poradenství | ano | ne |
Moderní responzivní web | ano | ne |
SEO | ano | ne |
PPC reklama | ano | ne |
Zbožové srovnávače | ano | ano |
Pravidelná práce s obsahem | ano | ne |
[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
Firma A má za srovnávací období tržby kolem 51 500 000 Kč.
Firma B má za srovnávací období tržby kolem 2 500 000 Kč.
Firmy ze sektoru tvorba webových stránek
V tomto případě se jedná o tutéž firmu, která svoji činnost začala nabízet přes jiné internetové stránky. Srovnáváme zde staré stránky oproti novým aktivním stránkám. Do roku 2014 se firma starala o staré stránky a od roku 2015 o nové. Názorně můžete vidět rozdíl ve výkonnosti.
Firma A | Firma B | |
Blog a poradesntví | ano | ne |
Moderní responzivní web | ano | ne |
SEO | ano | ano |
PPC reklama | ano | ne |
Sociální sítě | ano | ne |
Staré stránky
Nové stránky
Firmy ze sektoru dům a zahrada
Firma A | Firma B | |
Blog a poradenství | ano | ne |
Moderní responzivní web | ano | částečně |
SEO | ano | ne |
PPC reklama | ano | ne |
Zbožové srovnávače | ano | částečně |
Pravidelná práce s obsahem | ano | ne |
Firma A má za srovnávací období tržby kolem 10 000 000 Kč.
Firma B má za srovnávací období tržby kolem 500 000 Kč.
[/digilabs_forms_content_lock]