Webové stránky se vždy tvoří s konkrétním motivem. Může jít o prodej zboží, firemní vizitku nebo cokoli jiného. Vždy ale chceme, aby web splňoval cíl, se kterým jsme ho tvořili. Tvorba webu je jen začátek cesty ke konverzím, návštěvnosti, dohledatelnosti a v konečném výsledku ziskům samotným. Nová webová stránka je jen hrubý produkt, který potřebuje obrušovat a zdokonalovat tak, aby nám začal přinášet užitek a profit. 

Připravili jsme pro vás srovnání, několika internetových obchodů z různých segmentů, ve kterém vám ukážeme, proč se vyplatí na své webové stránky pravidelně přidávat hodnotný obsah formou článků, zabývat se optimalizaci pro vyhledávače a mít aktivní PPC kampaně.

Firmy ze sektoru domácí spotřebiče

Výchozí situace obou firem byla stejná. Oba e-shopy měli stejnou návštěvnost a tržby na začátku roku 2014. Každý z nich se ale o svůj marketing staral jinak. Výsledky najdete na grafech níže.

  Firma A Firma B
 Blog a poradenství ano ne
 Moderní responzivní web ano ne
 SEO ano ne
 PPC reklama ano ne
 Zbožové srovnávače ano ano
 Pravidelná práce s obsahem ano ne

 

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 797 724 661  

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo