Výchozí situace
Na jaře 2017 jsme začali pracovat pro soukromou dentální kliniku EsthetX. Klinika sídlí v centru Prahy na Václavském náměstí a vedoucím lékařem je MUDr. Václav Kopecký. EsthetX dělá špičkovou komplexní zubní péči a pan Kopecký je předním českým lékařem v oblasti zubních implantátů. Klinika provozuje podpůrné webové stránky http://zubni-implantaty.com, na kterých pan Kopecký publikuje užitečné články o zubních implantátech. Tyto stránky zároveň plní funkci podpory prodeje pro zubní implantáty. Cena realizace zubních implantátů se pohybuje ve vyšších desítkách tisíc korun. Bohužel mnoho konkurenčních zubařů ale neuvádí konečnou cenu zubních implantátů a nedělají ani všechny související zákroky. O tom se snaží pravdivě EsthetX informovat veřejnost.
Klinika EsthetX do začátku naší spolupráce nedělala reklamní kampaně na internetu. Měla jen nevalné výsledky s reklamou v tisku a na billboardech v Praze.
Cíle
- Prodej a realizace 300 zubních implantátů
- Náklady za reklamu do 100.000 Kč
- Zvýšení povědomí o klinice
Realizace
Délka zákaznické cesty v případě výběru a realizace zubních implantátů je několik týdnů až měsíců. Je tedy třeba s potenciálním zájemcem budovat vztah a důvěru. Zákaznickou cestu jsme rozdělili do několika fází – zaujetí, vytvoření povědomí, budování důvěry a výzvu k akci.