V říjnu Seznam spustil produktové inzeráty. Inzeráty se zobrazují napravo od TOP pozic Skliku a fulltextových výsledků. Velmi se podobají Google nákupům. Automaticky načítají data z XML exportu pro Zboží.cz.
Nastavení probíhá propojením vašeho profilu na Zboží.cz a Sklik.cz.
Je nutné vybrat provozovnu..
Cíle
Včasně zavést nový formát reklam, než bude velká konkurence a tím i vyšší ceny za klik. Zvýšit počty konverzí při dodržení definovaných PNO.
Naše řešení
- Přidání vlastních štítků pro označení akčního zboží.
- Nastavení produktových kampaní v rozhraní Skliku.
- Rozdělení produktových kampaní dle kategorií, výrobců a dalších kritérií.
- Potlačení max. CPC pro nezajímavé segmenty produktů.
Výsledky
Produktové inzeráty jsme nastavovali do několika e-shopů v různých segmentech. Zde jsou dosažené hodnoty za sledované období od 20.11. 2015 do 20.12. 2015.