Produktové inzeráty Seznam Sklik - Digitální agentura - Next Vision

Produktové inzeráty Seznam Sklik

  • Produktové inzeráty jsou efektivní reklamou napříč různými segmenty
  • Dosahují dobrých konverzních poměrů a PNO
  • Nastavení je snadné a rychlé
Sklik ukázka
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň ve zkratce

Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

V říjnu Seznam spustil produktové inzeráty. Inzeráty se zobrazují napravo od TOP pozic Skliku a fulltextových výsledků. Velmi se podobají Google nákupům. Automaticky načítají data z XML exportu pro Zboží.cz.

 

Nastavení probíhá propojením vašeho profilu na Zboží.cz a Sklik.cz.

Nastavení probíhá propojením vašeho profilu na Zboží.cz a Sklik.cz.

 

Je nutné vybrat provozovnu..

Je nutné vybrat provozovnu..

 

Cíle

Včasně zavést nový formát reklam, než bude velká konkurence a tím i vyšší ceny za klik. Zvýšit počty konverzí při dodržení definovaných PNO.

Segmentace na sklik

Naše řešení

  • Přidání vlastních štítků pro označení akčního zboží.
  • Nastavení produktových kampaní v rozhraní Skliku.
  • Rozdělení produktových kampaní dle kategorií, výrobců a dalších kritérií.
  • Potlačení max. CPC pro nezajímavé segmenty produktů.

Výsledky

Produktové inzeráty jsme nastavovali do několika e-shopů v různých segmentech. Zde jsou dosažené hodnoty za sledované období od 20.11. 2015 do 20.12. 2015.

Segment CTR Prům. CPC Prům. pozice Konverzní poměr PNO
Sport 1,8 % 1,0 Kč 3,7 1,6 % 3,4 %
Krmivo 1,4 % 3,3 Kč 3,4 9,4 % 3,6 %
Speciální elektro 1,0 % 5,7 Kč 3,0 3,0 % 3,4 %
Matrace 0,7 % 7,6 Kč 3,6 4,9 % 4,1 %
Koupelny 1,7 % 3,5 Kč 3,2 1,6 % 3,0 %

Závěrem

  • Produktové inzeráty jsou efektivní reklamou napříč různými segmenty. Dosahují dobrých konverzních poměrů a PNO.
  • Nejsou příliš velkým zdrojem konverzí v poměru s klasickou PPC reklamou a zbožovými srovnávači. Nečekejte v tomto směru žádné zázraky.
  • Nastavení je snadné a rychlé.
  • Dejte si pozor na názvy produktů v XML souborech. Zásadně ovlivní, jestli se inzerát vůbec zobrazí. Není vhodné používat pouze modelové označení produktu, ale také jejich generický název.
2. 1. 2016

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i další příběhy