V říjnu Seznam spustil produktové inzeráty. Inzeráty se zobrazují napravo od TOP pozic Skliku a fulltextových výsledků. Velmi se podobají Google nákupům. Automaticky načítají data z XML exportu pro Zboží.cz.

 

Nastavení probíhá propojením vašeho profilu na Zboží.cz a Sklik.cz.

Nastavení probíhá propojením vašeho profilu na Zboží.cz a Sklik.cz.

 

Je nutné vybrat provozovnu..

Je nutné vybrat provozovnu..

 

Cíle

Včasně zavést nový formát reklam, než bude velká konkurence a tím i vyšší ceny za klik. Zvýšit počty konverzí při dodržení definovaných PNO.

Segmentace na sklik

Naše řešení

  • Přidání vlastních štítků pro označení akčního zboží.
  • Nastavení produktových kampaní v rozhraní Skliku.
  • Rozdělení produktových kampaní dle kategorií, výrobců a dalších kritérií.
  • Potlačení max. CPC pro nezajímavé segmenty produktů.

Výsledky

Produktové inzeráty jsme nastavovali do několika e-shopů v různých segmentech. Zde jsou dosažené hodnoty za sledované období od 20.11. 2015 do 20.12. 2015.

[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
Segment CTR Prům. CPC Prům. pozice Konverzní poměr PNO
Sport 1,8 % 1,0 Kč 3,7 1,6 % 3,4 %
Krmivo 1,4 % 3,3 Kč 3,4 9,4 % 3,6 %
Speciální elektro 1,0 % 5,7 Kč 3,0 3,0 % 3,4 %
Matrace 0,7 % 7,6 Kč 3,6 4,9 % 4,1 %
Koupelny 1,7 % 3,5 Kč 3,2 1,6 % 3,0 %

Závěrem

  • Produktové inzeráty jsou efektivní reklamou napříč různými segmenty. Dosahují dobrých konverzních poměrů a PNO.
  • Nejsou příliš velkým zdrojem konverzí v poměru s klasickou PPC reklamou a zbožovými srovnávači. Nečekejte v tomto směru žádné zázraky.
  • Nastavení je snadné a rychlé.
  • Dejte si pozor na názvy produktů v XML souborech. Zásadně ovlivní, jestli se inzerát vůbec zobrazí. Není vhodné používat pouze modelové označení produktu, ale také jejich generický název.
[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo