Vstupní údaje
Společnost Remko s.r.o. je zástupcem německé značky REMKO pro český a slovenský trh. Firma je dodavatelem vysoce kvalitních produktů pro vytápění, chlazení a klimatizování. Remko s.r.o. zároveň nabízí kompletní realizaci, montáže a servis pro klimatizace, tepelná čerpadla, topidla a odvlhčovače. V této případovce se podíváme na uvedení značky REMKO na slovenský trh a následné budování povědomí o značce.
Sledování období prodeje: 1.5. – 31.7.2016
Výchozí stav
Firma na slovenském trhu teprve začínala a bylo třeba značku na trhu nejdříve představit. Jelikož pro firmu Remko zajišťujeme komplexní služby – včetně tvorby webu a e-shopu, tak se nám celý proces výrazně urychlil. Věděli jsme jak se systémy pracovat a měli jsme veškeré potřebné vstupní údaje. Případné změny jsme mohli okamžitě aplikovat a zajistit tak co nejvyšší úspěšnost kampaní.
Webové stránky jsou na dvou doméně www.remkosk.sk. Hlavní funkcí je nabízet ucelený katalog Remko výrobků včetně nabídky prodeje, montáže a servisu. Pro přenosné produkty je na webu aktivní modul pro objednávky. Takže jde o omezení přímých prodejů pouze na mobilní klimatizace.
Problematika: V segmentu klimatizací se jedná o ty dražší z produktů, které jsou oproti konkurenčním modelům v některých případech až 2x dražší
Naše práce
- SEO: PR, tvorba microsites, budování sítě zpětných odkazů
- PPC: AdWords, Facebook Ads