Vstupní údaje
Společnost Remko s.r.o. je zástupcem německé značky REMKO pro český a slovenský trh. Firma je dodavatelem vysoce kvalitních produktů pro vytápění, chlazení a klimatizování. Remko s.r.o. zároveň nabízí kompletní realizaci, montáže a servis pro klimatizace, tepelná čerpadla, topidla a odvlhčovače. V této případovce se podíváme na uvedení značky REMKO na slovenský trh a následné budování povědomí o značce.
Sledování období prodeje: 1.5. - 31.7.2016
Výchozí stav
Firma na slovenském trhu teprve začínala a bylo třeba značku na trhu nejdříve představit. Jelikož pro firmu Remko zajišťujeme komplexní služby - včetně tvorby webu a e-shopu, tak se nám celý proces výrazně urychlil. Věděli jsme jak se systémy pracovat a měli jsme veškeré potřebné vstupní údaje. Případné změny jsme mohli okamžitě aplikovat a zajistit tak co nejvyšší úspěšnost kampaní.
Webové stránky jsou na dvou doméně www.remkosk.sk. Hlavní funkcí je nabízet ucelený katalog Remko výrobků včetně nabídky prodeje, montáže a servisu. Pro přenosné produkty je na webu aktivní modul pro objednávky. Takže jde o omezení přímých prodejů pouze na mobilní klimatizace.
Problematika: V segmentu klimatizací se jedná o ty dražší z produktů, které jsou oproti konkurenčním modelům v některých případech až 2x dražší
Naše práce
- SEO: PR, tvorba microsites, budování sítě zpětných odkazů
- PPC: AdWords, Facebook Ads [digilabs_forms_content_lock form=odemceni-obsahu]
- Retargeting: Dynamický i statický na Facebooku, AdWords
- Cenové srovnávače: Heuréka - Produktové reklamy, bannerová reklama
Výsledky
- Zvýšení tržeb o více jak 700% meziročně v hlavní sezóně
- Při celkových nákladech 120 000 Kč na propagaci - ROI 300%
Podařilo se nám značku REMKO na slovenském trhu nejen uvést, ale dokonce i úspěšně a stabilně zakotvit. Zároveň se nám podařilo i náklady na propagaci vůči tržbám udržet na uzdě. Webové stránky se zobrazují na předních pozicích na slova jako: mobilní klimatizace, mobilní topidla, odvlčovače, tepelná čerpadla praha, atd.
[/digilabs_forms_content_lock]