Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.
Klient má úzce specializovaný e-shop s kamennou prodejnou. Prodává výrobky na úpravu vzduchu - klimatizace, čističky, odvlhčovače, zvlhčovače a topidla. Za několik let existence se dostal mezi přední prodejce tohoto sortimentu v ČR. Hlavní konkurenční výhodou je odborná znalost problematiky. Majitel firmy se v tomto oboru pohybuje již sedm let.
Cíle:
- zvýšit cílenou návštěvnost
- zvýšit prodeje klimatizací
- zvýšit návštěvnost přímého přístupu a brandové vyhledávání
Realizace:
E-shop jsme realizovali, provádíme jeho technickou správu a kompletní internetový marketing. V rámci optimalizace do neplaceného vyhledávání se během dvou let realizovalo:
- analýza klíčových slov a návrh navigační struktury
- on-page optimalizace zdrojového kódu
- rich snippets tagy
- stahování produktových recenzí z Heureky
- odborná videa na YouTube
- aktivní práce v diskuzních fórech a skupinách sociálních sítí
- psaní a publikace reklamních článků
- psaní recenzí produktů
- tvorba podpůrných minisites
- další linkbuildingové strategie
Výsledky:
Dlouhodobá práce spojená s vysokými teplotami letošního léta přinesla své ovoce. Výsledky byly impozantní:
[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]- meziroční navýšení organic návštěvnosti o 1229 % !
- top 5 pozice na slova jako klimatizace, mobilní klimatizace, klimatizace do bytu
- tisíce přístupů z long-tail frází
- zvýšení přímé návštěvnosti o 485 %
- meziroční zvýšení tržeb o 600 %
- klimatizace kompletně vyprodány