V této případové studii Vám ukážeme, jak jsme klientovi z vysoce konkurenčního oboru polygrafie navýšili organickou návštěvnost o 167 % a plně zaměstnali jeho výrobní kapacity.

A co je na tom nejlepší?

Náklady jsme drželi na uzdě a těžili především z historie webu i když nebyla zcela růžová a měli jsme velké pochybnosti jak se celkový vývoj webu v čase bude chovat.

Krátký brief o klientovi

  • Klient je středně velká sítotisková tiskárna se sídlem v Chrudimi.
  • V oboru polygrafie působí od roku 1992.
  • V roce 2004 se pak plně zaměřil na specializaci potisk textilu sítotiskem, ve kterém viděl budoucnost.
  • Díky speciálním technologiím je schopen klient realizovat i náročné plnobarevné tisky na textil řešené separací barev s denní kapacitou cca 8 000 tisků.

Klient k nám dorazil se zkušeností spolupráce se SEO agenturou a jasně definovanými cíli v rámci SEO.

  1. Zvýšit návštěvnost již monitorovaných klíčových slov.
  2. Zvýšit konverzní návštěvnost s rostoucím nárůstem poptávek v čase.

Stav projektu před začátkem spolupráce

Stav organické návštěvnosti byl přibližně 1 388 uživatelů měsíčně. Po celkovém prvním auditu webu byly patrné nedostatky v technickém stavu webu (indexace, duplicity), informační architektuře a celkové práce s obsahem – kdy se prakticky vůbec nepracovalo s analýzou klíčových slov.

Zjistili jsme, že předchozí SEO agentura (nebudeme jmenovat) si takřka zahrávala s ohněm v rámci link buildingu a ohrožovala tak celé podnikání.

Dle screenu níže je vidět, že na přelomu měsíce květen/červen 2018 se agentura snažila uměle získat zpětné odkazy a v podstatě tak nashromáždila spoustu odkazů z velmi nekvalitních webů, které se mezi odborníky také označují jako “sra*koweby” a tento název je velmi příhodný.

Nárůst
titulek obrázku

 

Tento aspekt jsme museli brát v potaz při spolupráci s klientem, kdy byl na tuto skutečnost upozorněn. Varovali jsme ho, že tato nekalá činnost může ohrozit jeho podnikání.

Tento stav jsme týden co týden mapovali. Zvažovali jsme kroky distancování se od těchto odkazů, ale po pečlivém zvážení jsme od tohoto kroku ustoupili.

Naše SEO strategie

V agentuře Next Vision používáme dvě odlišné SEO strategie, které přizpůsobujeme klientům na míru dle zaměření podnikání a dostupných prostředků.

Ve většině případů se jedná o:

1. STRATEGIE ŘÍZENÁ OBSAHEM

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 797 724 661  

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo