V této případové studii Vám ukážeme, jak jsme klientovi z vysoce konkurenčního oboru polygrafie navýšili organickou návštěvnost o 167 % a plně zaměstnali jeho výrobní kapacity.
A co je na tom nejlepší?
Náklady jsme drželi na uzdě a těžili především z historie webu i když nebyla zcela růžová a měli jsme velké pochybnosti jak se celkový vývoj webu v čase bude chovat.
Krátký brief o klientovi
- Klient je středně velká sítotisková tiskárna se sídlem v Chrudimi.
- V oboru polygrafie působí od roku 1992.
- V roce 2004 se pak plně zaměřil na specializaci potisk textilu sítotiskem, ve kterém viděl budoucnost.
- Díky speciálním technologiím je schopen klient realizovat i náročné plnobarevné tisky na textil řešené separací barev s denní kapacitou cca 8 000 tisků.
Klient k nám dorazil se zkušeností spolupráce se SEO agenturou a jasně definovanými cíli v rámci SEO.
- Zvýšit návštěvnost již monitorovaných klíčových slov.
- Zvýšit konverzní návštěvnost s rostoucím nárůstem poptávek v čase.