2

spolupracující strany

2

násobek organické návštěvnosti

Růst, růst a zase růst. Taky vás už nebaví to otřepané klišé, jak jsme navýšili návštěvnost a tržby klienta z organického vyhledávání?

Mě také ne…

Tuto případovou studii bych chtěl pojmout trošku jiným způsobem…

Jak je důležitá synergie a sladění 

Pokud byste mi na stůl položili dvě nabídky spolupráce v oblasti SEO a já si měl vybrat mezi klientem s kvalitní referencí a klientem s poctivým přístupem k projektu, dnes bych už asi neváhal.

Za ty roky už totiž vím, že to není jen o mně, ale o celkové spolupráci s klientem (reakční doba, pravidelné brainstormingy, výpomoc s některými aktivitami). A pokud chcete spolupráci kvalitní a na úrovni, potřebujete se v projektu cítit skvěle, musí vám to dávat smysl a měla by mezi vámi panovat skutečně vzájemná chemie.

Tím, že tvořím i své vlastní projekty a vedu velký tým lidí, dovolím si tvrdit, že k vybudování firmy nepotřebujete jen partnery v oblasti marketingu, ale partnery, kteří se budou cítit jako součást vaší firmy.

To je extrémně důležité v momentě, kdy chcete, aby veškerá práce byla odvedena opravdu kvalitně a vám to přineslo kýžené výsledky.

Klient roste s námi, my rosteme s ním

Když nás před dvěma roky oslovil Fleurop s nabídkou spolupráce v oblasti vývoje a marketingu, věděli jsme, že to bude spousta práce. 

V rámci českého zastoupení mezinárodní sítě Fleuropu v podobě Jitky a Terezy jsme ovšem cítili, že komunikace a celková spolupráce bude to, co udělá výsledky projektu rozdílovým metrem.

Od začátku plně pod kontrolou

Velmi nás těšilo, že v oblasti SEO jsme měli celý projekt již na počátku kompletně pod kontrolou. Od vývoje  e-shopu na míru až po obsahovou část, jako je analýza klíčových slov, návrh informační architektury a tvorba obsahu. 

Tento fakt nám velmi usnadnil spolupráci, nemluvě o tom, jak moc pro nás byla důležitá synergie s Jitkou a Terezou, se kterými jsme mohli veškeré věci aktivně probírat a udělat si společný pravidelný brainstorming. Což na počátku projektu bylo opravdu klíčové, abychom nastavili správný směr.

Proces, který musíte milovat

Velmi nás těší, když klient mluví stejnou řečí a ví, že vybudovat firmu nelze ze dne na den. 

Je to dlouhý proces, který musíte milovat. Veškeré chyby, neúspěchy, nedostatky – to vše je součást celého procesu, díky kterému se učíte a posunujete projekt kupředu.

Odměnou pro klienta je pravidelný růst a pro nás dlouhodobá spolupráce a hezké slova od klienta.

“Pro stavbu nového e-shopu jsme si s výběrem partnera – marketingové agentury – dali opravdu záležet a jsme moc rádi, že jsme vsadili na firmu Next Vision. Pro naši volbu byla rozhodující nejen bezvadná prezentace firmy, její dosavadní zkušenosti a úspěchy u jiných projektů, ale také to, že jsme lidsky nastavení na stejnou vlnu. Ceníme si toho, že agentura vložila do našeho projektu celé svoje srdce, takže veškerá komunikace od začátku probíhala tak, jako bychom byli všichni kolegové z jedné firmy a nikoliv „jen” obchodní partneři. Z rostoucích výsledků máme radost a dále náš eshop rozvíjíme společnými silami”.  Jitka Mandysová, Fleurop

Fleurop návštěvnost organik

Organická návštěvnost od počátku spolupráce

Fleurop návštěvnost organik

Meziroční srovnání organické návštěvnosti 

Fleurop návštěvnost organik

Meziroční srovnání organické návštěvnosti – nárůst v procentech

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii
Případovka PPC tiskárna volná shoda

Případová studie

Jak nám volná shoda pomohla zvýšit konverze o 120 %

120% růst objednávek
25% snížení ceny za konverzi
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo