Obsah
Růst, růst a zase růst. Taky vás už nebaví to otřepané klišé, jak jsme navýšili návštěvnost a tržby klienta z organického vyhledávání?
Mě také ne…
Tuto případovou studii bych chtěl pojmout trošku jiným způsobem…
Jak je důležitá synergie a sladění
Pokud byste mi na stůl položili dvě nabídky spolupráce v oblasti SEO a já si měl vybrat mezi klientem s kvalitní referencí a klientem s poctivým přístupem k projektu, dnes bych už asi neváhal.
Za ty roky už totiž vím, že to není jen o mně, ale o celkové spolupráci s klientem (reakční doba, pravidelné brainstormingy, výpomoc s některými aktivitami). A pokud chcete spolupráci kvalitní a na úrovni, potřebujete se v projektu cítit skvěle, musí vám to dávat smysl a měla by mezi vámi panovat skutečně vzájemná chemie.
Tím, že tvořím i své vlastní projekty a vedu velký tým lidí, dovolím si tvrdit, že k vybudování firmy nepotřebujete jen partnery v oblasti marketingu, ale partnery, kteří se budou cítit jako součást vaší firmy.
To je extrémně důležité v momentě, kdy chcete, aby veškerá práce byla odvedena opravdu kvalitně a vám to přineslo kýžené výsledky.
Klient roste s námi, my rosteme s ním
Když nás před dvěma roky oslovil Fleurop s nabídkou spolupráce v oblasti vývoje a marketingu, věděli jsme, že to bude spousta práce.
V rámci českého zastoupení mezinárodní sítě Fleuropu v podobě Jitky a Terezy jsme ovšem cítili, že komunikace a celková spolupráce bude to, co udělá výsledky projektu rozdílovým metrem.
Od začátku plně pod kontrolou
Velmi nás těšilo, že v oblasti SEO jsme měli celý projekt již na počátku kompletně pod kontrolou. Od vývoje e-shopu na míru až po obsahovou část, jako je analýza klíčových slov, návrh informační architektury a tvorba obsahu.
Tento fakt nám velmi usnadnil spolupráci, nemluvě o tom, jak moc pro nás byla důležitá synergie s Jitkou a Terezou, se kterými jsme mohli veškeré věci aktivně probírat a udělat si společný pravidelný brainstorming. Což na počátku projektu bylo opravdu klíčové, abychom nastavili správný směr.
Proces, který musíte milovat
Velmi nás těší, když klient mluví stejnou řečí a ví, že vybudovat firmu nelze ze dne na den.
Je to dlouhý proces, který musíte milovat. Veškeré chyby, neúspěchy, nedostatky – to vše je součást celého procesu, díky kterému se učíte a posunujete projekt kupředu.
Odměnou pro klienta je pravidelný růst a pro nás dlouhodobá spolupráce a hezké slova od klienta.
“Pro stavbu nového e-shopu jsme si s výběrem partnera – marketingové agentury – dali opravdu záležet a jsme moc rádi, že jsme vsadili na firmu Next Vision. Pro naši volbu byla rozhodující nejen bezvadná prezentace firmy, její dosavadní zkušenosti a úspěchy u jiných projektů, ale také to, že jsme lidsky nastavení na stejnou vlnu. Ceníme si toho, že agentura vložila do našeho projektu celé svoje srdce, takže veškerá komunikace od začátku probíhala tak, jako bychom byli všichni kolegové z jedné firmy a nikoliv „jen” obchodní partneři. Z rostoucích výsledků máme radost a dále náš eshop rozvíjíme společnými silami”. Jitka Mandysová, Fleurop
Organická návštěvnost od počátku spolupráce
Meziroční srovnání organické návštěvnosti
Meziroční srovnání organické návštěvnosti – nárůst v procentech