Při budování zpětných odkazů není snadné měřit kvalitu každého z nich. Co vám ale většina odborníků potvrdí, je to, že při linkbuildingu má kvalita vždy větší prioritu než kvantita.
Pro maximalizaci úspěšnosti kampaně pro mě bude pokaždé lepší, když vytvořím deset odkazů, které budou opravdu kvalitní, než abych jich měl desetkrát tolik, ale v průměrné kvalitě.
Prostřednictvím této případové studie chci ukázat, jak se mi pomocí link buildingové strategie s vysokou návratností investic podařilo podpořit e-shop Vzdušín v organickém vyhledávání.
Jestliže máte s online marketingem zkušenosti a tím pádem víte, kam až mohou vyšplhat náklady na udržování jednotlivých reklamních kanálů, možná vás překvapí, jaké návratnosti lze za pomocí linkbuildingu dosáhnout.
Náklady na takovou kampaň totiž představují pouze zlomek toho, co vyžaduje celý marketingový rozpočet.
Propad v organickém vyhledávání
Je to přesně rok, co jsme v Next Vision vytvořili případovou studii na téma “Jak posunout zaběhnutý e-shop o 80 % za jediný rok”.
Když jsme případovku publikovali, Vzdušín se ve výsledcích organického vyhledávání spíše propadal a zažíval meziroční pokles přesahující 20 % (12,72 % v Google a 42,71 % na Seznamu).

Návštěvnost pro mě nebyla hlavní prioritou, jelikož se čísla z hlediska tržeb držela v normálu, ale i tak mi to nedalo a musel jsem situaci začít řešit.