12

měsíců linkbuildingu

200

% růstu tržeb z organiku

Při budování zpětných odkazů není snadné měřit kvalitu každého z nich. Co vám ale většina odborníků potvrdí, je to, že při linkbuildingu má kvalita vždy větší prioritu než kvantita.

Pro maximalizaci úspěšnosti kampaně pro mě bude pokaždé lepší, když vytvořím deset odkazů, které budou opravdu kvalitní, než abych jich měl desetkrát tolik, ale v průměrné kvalitě.

Prostřednictvím této případové studie chci ukázat, jak se mi pomocí link buildingové strategie s vysokou návratností investic podařilo podpořit e-shop Vzdušín v organickém vyhledávání.

Jestliže máte s online marketingem zkušenosti a tím pádem víte, kam až mohou vyšplhat náklady na udržování jednotlivých reklamních kanálů, možná vás překvapí, jaké návratnosti lze za pomocí linkbuildingu dosáhnout.

Náklady na takovou kampaň totiž představují pouze zlomek toho, co vyžaduje celý marketingový rozpočet.

Propad v organickém vyhledávání

Je to přesně rok, co jsme v Next Vision vytvořili případovou studii na téma “Jak posunout zaběhnutý e-shop o 80 % za jediný rok”.

Když jsme případovku publikovali, Vzdušín se ve výsledcích organického vyhledávání spíše propadal a zažíval meziroční pokles přesahující 20 % (12,72 % v Google a 42,71 % na Seznamu).

Organická návštěvnost meziroční srovnání
Organická návštěvnost – meziroční srovnání rok 2019 a 2018

Návštěvnost pro mě nebyla hlavní prioritou, jelikož se čísla z hlediska tržeb držela v normálu, ale i tak mi to nedalo a musel jsem situaci začít řešit.

Čas na změnu strategie

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo