Případová studie Youtube kampaní a Facebook Ads
Soukromá škola da Vinci již několik let provozuje mateřskou a základní školou. Obě se prezentují moderním a alternativním pojetím výuky. Nyní otevírají čtyřleté gymnázium se školným 95 tisíc korun ročně. Vzhledem k vysoké ceně musí škola prezentovat výhody, která tato forma výuky přináší.
A právě odprezentovat je a dát o nich vědět široké veřejnosti byl náš úkol.
Cíle naší komunikace byly nastavené takto
- Představit novou školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na Den otevřených dveří
- Získat co nejvíce studentů pro ročník 2016/2017
- Komunikovat výhody této formy vzdělávání
Podmínky
- Rozpočet 60 000 Kč
Realizace 25. 12. 2015 – 7. 2. 2016:
- Vytvoření online strategie, textů a grafických bannerů pro reklamní kampaně