Soukromá škola da Vinci našla studenty - Digitální agentura - Next Vision

Soukromá škola da Vinci našla studenty

  • Na prvním dnu otevření přes 20 zájemců (tento výsledek byl ještě před publikováním videí Youtubera)
  • Prodloužení kampaně z důvodu výborných výsledků
  • Vyjádření zástupce Soukromé školy da Vinci po kampani: "Výsledky jsou z říše snů."
Jazyková škola Da Vinci
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň ve zkratce

Ukázka Facebook postů
Ukázka Facebook postů
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Kampaň trochu rozvláčněji

Případová studie Youtube kampaní a Facebook Ads

Soukromá škola da Vinci již několik let provozuje mateřskou a základní školou. Obě se prezentují moderním a alternativním pojetím výuky. Nyní otevírají čtyřleté gymnázium se školným 95 tisíc korun ročně. Vzhledem k vysoké ceně musí škola prezentovat výhody, která tato forma výuky přináší.

A právě odprezentovat je a dát o nich vědět široké veřejnosti byl náš úkol.

Cíle naší komunikace byly nastavené takto

  • Představit novou školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na Den otevřených dveří
  • Získat co nejvíce studentů pro ročník 2016/2017
  • Komunikovat výhody této formy vzdělávání

Podmínky

  • Rozpočet 60 000 Kč

Realizace 25. 12. 2015 – 7. 2. 2016:

  • Vytvoření online strategie, textů a grafických bannerů pro reklamní kampaně
  • Reklamy na přímé vyhledávání středních škol a gymnázií na Seznam a Google. Lokální omezení na Prahu a okolí
  • Remarketing přes grafické obsahové sítě Sklik a AdWords. Bannery komunikují konkrétní dny otevřených dveří
  • Facebooková reklama na studenty ve věku 13-16 let z Prahy a okolí
  • Facebook reklama na rodiče dětí ve věku 13-16 z Prahy a okolí
  • Promo videa od Youtubera TVTwixx
  • Remarketing videí Youtubera přes Youtube reklamy

Výsledky

  • Dosah Facebook reklam 72 000 lidí
  • 2 100 návštěvníků z reklam na vyhledávání Google a Seznam
  • 2 000 návštěvníků z reklam na Facebooku
  • Cena za zhlédnutí video reklam na Facebooku 0,08 Kč
  • Organický počet zhlédnutí videí Youtubera 160 000
  • Na prvním dnu otevření přes 20 zájemců (tento výsledek byl ještě před publikováním videí Youtubera)
  • Prodloužení kampaně z důvodu výborných výsledků
  • Vyjádření zástupce Soukromé školy da Vinci po kampani: "Výsledky jsou z říše snů."

AdWords

Vyhledávač Google jsme využili k tomu, abychom při vyhledávání slova gymnázium zobrazili Gymnázium da Vinci vysoko ve výsledcích, stejně jako propagační video, které Google také indexuje. Zaměřili jsme se také na remarketing Dne otevřených dveří.

Google adwords

Facebook

Na Facebooku jsme vytvořili tři samostatné kampaně. Největšího počtu zhlédnutí a tudíž nejmenších nákladů získala ta, při které jsme sdíleli video od youtubera TVTwixx. Toho škola pozvala na lyžařský kurz, aby s nimi trávil čas a seznámil s ní své fanoušky.

Další dvě, které měly přivést rodiče a studenty na web měly také velmi slušné výsledky.

Facebook reklama

Ukázka zaměření reklamy na rodiče studentů

Ukázka zaměření reklamy na rodiče studentů

Ukázka Facebook postů

Ukázka Facebook postů

Ukázka Facebook postů

 

Pokračování kampaně formou virálního videa

Toto video pomocí reklamy na Facebooku s cenou 4 000 Kč získalo:
  • 134 000 zhlédnutí
  • 4 100 lajků
  • 103 komentářů

12. 2. 2016

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy