Případová studie Youtube kampaní a Facebook Ads

Soukromá škola da Vinci již několik let provozuje mateřskou a základní školou. Obě se prezentují moderním a alternativním pojetím výuky. Nyní otevírají čtyřleté gymnázium se školným 95 tisíc korun ročně. Vzhledem k vysoké ceně musí škola prezentovat výhody, která tato forma výuky přináší.

A právě odprezentovat je a dát o nich vědět široké veřejnosti byl náš úkol.

Cíle naší komunikace byly nastavené takto

  • Představit novou školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na Den otevřených dveří
  • Získat co nejvíce studentů pro ročník 2016/2017
  • Komunikovat výhody této formy vzdělávání

Podmínky

  • Rozpočet 60 000 Kč

Realizace 25. 12. 2015 – 7. 2. 2016:

  • Vytvoření online strategie, textů a grafických bannerů pro reklamní kampaně
  • [digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
  • Reklamy na přímé vyhledávání středních škol a gymnázií na Seznam a Google. Lokální omezení na Prahu a okolí
  • Remarketing přes grafické obsahové sítě Sklik a AdWords. Bannery komunikují konkrétní dny otevřených dveří
  • Facebooková reklama na studenty ve věku 13-16 let z Prahy a okolí
  • Facebook reklama na rodiče dětí ve věku 13-16 z Prahy a okolí
  • Promo videa od Youtubera TVTwixx
  • Remarketing videí Youtubera přes Youtube reklamy

Výsledky

  • Dosah Facebook reklam 72 000 lidí
  • 2 100 návštěvníků z reklam na vyhledávání Google a Seznam
  • 2 000 návštěvníků z reklam na Facebooku
  • Cena za zhlédnutí video reklam na Facebooku 0,08 Kč
  • Organický počet zhlédnutí videí Youtubera 160 000
  • Na prvním dnu otevření přes 20 zájemců (tento výsledek byl ještě před publikováním videí Youtubera)
  • Prodloužení kampaně z důvodu výborných výsledků
  • Vyjádření zástupce Soukromé školy da Vinci po kampani: "Výsledky jsou z říše snů."

AdWords

Vyhledávač Google jsme využili k tomu, abychom při vyhledávání slova gymnázium zobrazili Gymnázium da Vinci vysoko ve výsledcích, stejně jako propagační video, které Google také indexuje. Zaměřili jsme se také na remarketing Dne otevřených dveří.

Google adwords

Facebook

Na Facebooku jsme vytvořili tři samostatné kampaně. Největšího počtu zhlédnutí a tudíž nejmenších nákladů získala ta, při které jsme sdíleli video od youtubera TVTwixx. Toho škola pozvala na lyžařský kurz, aby s nimi trávil čas a seznámil s ní své fanoušky.

Další dvě, které měly přivést rodiče a studenty na web měly také velmi slušné výsledky.

Facebook reklama

Ukázka zaměření reklamy na rodiče studentů

Ukázka zaměření reklamy na rodiče studentů

Ukázka Facebook postů

Ukázka Facebook postů

Ukázka Facebook postů

 

Pokračování kampaně formou virálního videa

Toto video pomocí reklamy na Facebooku s cenou 4 000 Kč získalo:
  • 134 000 zhlédnutí
  • 4 100 lajků
  • 103 komentářů

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo