Případová studie Youtube kampaní a Facebook Ads

Soukromá škola da Vinci již několik let provozuje mateřskou a základní školou. Obě se prezentují moderním a alternativním pojetím výuky. Nyní otevírají čtyřleté gymnázium se školným 95 tisíc korun ročně. Vzhledem k vysoké ceně musí škola prezentovat výhody, která tato forma výuky přináší.

A právě odprezentovat je a dát o nich vědět široké veřejnosti byl náš úkol.

Cíle naší komunikace byly nastavené takto

  • Představit novou školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na Den otevřených dveří
  • Získat co nejvíce studentů pro ročník 2016/2017
  • Komunikovat výhody této formy vzdělávání

Podmínky

  • Rozpočet 60 000 Kč

Realizace 25. 12. 2015 – 7. 2. 2016:

  • Vytvoření online strategie, textů a grafických bannerů pro reklamní kampaně
  • Celý článek po přihlášení

    Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
    Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

    Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 797 724 661  

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo