Průzkum trhu není jen doménou velkých nadnárodních korporací. Může vám reálně vydělat peníze. Často vám je také ušetří. Jak jsme díky němu rozšířili sortiment e-shopu tak, že tržby vzrostly o 11 milionů?

K reklamě i širší nabídka zboží

Klient měl původně na e-shopu 17 kategorií zboží a v nich nižší desítky produktů, přičemž jeho značka nebyla na trhu příliš zavedena. Začali jsme spravovat jeho reklamní kampaně založené na platbě za kliknutí (Pay-per-click – PPC) a propagaci na Facebooku. V dalším kroku nás klient požádal, zda bychom mohli najít vhodný sortiment pro rozšíření nabídky jeho e-shopu. Ta stávající sestávala především z dekorací a vybavení domácnosti.

Metodika výběru vhodného sortimentu

Celý článek po přihlášení

Získejte funkční tipy, data a případové studie od Next Vision.
Přihlaste se k odběru a využijte našich 14 let zkušeností.

Vážíme si důvěry a nespamujeme. Zasíláme 1 email měsíčně a můžete se odhlásit jedním kliknutím. 

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 799 525 753

Rádi vás uslyšíme Po-Pá 09:00 - 15:30

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo