600000

kč investice

1625000

kč tržeb

2925000

oslovených uživatelů na FB

380

kč cena reklamy za objednávku

Přímý online prodej sady krémů – Jak se dělá Facebooková kampaň za 600 000 Kč

Hydroface je sada krémů pro zpevnění a omlazení pleti. Je dostupná pouze prostřednictvím přímého prodeje na internetu a dámy ji nakupují doslova po celém světě. Pro představu – pořizovací cena Hydroface setu v České republice je 1 030 Kč.

Náš zahraniční klient Lidango nás požádal o vytvoření Facebookové kampaně na prodej této kosmetiky. Mělo se jednat o čistě výkonnostní kampaň, jejímž cílem bylo přivést co nejvíce zákazníků za nejnižší možnou cenu. Zní to celkem jednoduše, že? Aby toho nebylo málo, měla kampaň probíhat v několika zemích a jazycích najednou. Konkrétně v Česku, Polsku, Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku a na Slovensku.

Milujeme výzvy – na nic jsme nečekali a pustili se do boje.

Cíle kampaně byly nastavené takto

  • Maximální počet objednávek s minimálními náklady na jednotku
  • Maximální cena reklamy za objednávku (CPA): 385 Kč
  • Zasáhnout co nejvíce žen ve věku 30 – 55 let

Není tak časté, abychom měli produkt, který máme nabídnout obyvatelům několika zemí najednou. Dostali jsme do rukou jedinečnou šanci porovnat si výsledky našeho snažení v různých prostředích, cílová skupina ale zůstala stále stejná.

Podmínky

  • V případě dodržení maximální ceny reklam za jednu objednávku (CPA) rozpočet není omezen

To byla opravdová výzva. Dostali jsme k dispozici takřka neomezený rozpočet – tedy pokud dokážeme udržet cenu jedné konverze v určeném rozmezí. Dokázali jsme to? Samozřejmě, že ano – čtěte dále.

Realizace 1. 12. 2015 – 11. 2. 2016:

[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]

  • Správa Facebook Ads přes Power Editor
  • Denní reportování průběžných výsledků jednotlivých reklamních sestav ve všech zemích
  • Průběžné vytváření desítek reklamních sestav pro každou cílovou zemi
  • Jazyková lokalizace textů pro jednotlivé země

Každá z cílových zemí vyžadovala vlastní jazykové mutace reklamy. Jejich výsledky jsme po celou dobu realizace podrobili detailnímu měření, abychom mohli okamžitě reagovat na jakýkoliv vývoj.

Zvolili jsme detailní členění reklamních sestav podle:

  • Země
  • Věku uživatelů
  • Zařízení, která jednotliví uživatelé k zobrazení reklamy použili
  • Jednotlivých grafických zpracování reklamy

Toto členění nám umožnilo přesnou optimalizaci podle výkonnosti jednotlivých reklam.

Výsledky

  • Celková výše investice do kampaně: 600 000 Kč
  • Počet zobrazení reklam: 12 100 000
  • Dosah: 2 925 000 uživatelů Facebooku
  • Kliknutí na web: 270 000
  • Průměrná cena za proklik (CPC): 2,23 Kč
  • Počet objednávek: 1 577
  • Cena reklam za jednu objednávku: 380 Kč
  • Tržby za získané objednávky: 1 625 000 Kč

Výsledky kampaně prudce překonaly klientova očekávání. Maximální cenu za objednávku stanovenou v cílech se podařilo udržet po celou dobu trvání kampaně. Neměli jsme tak ničím svázané ruce.

Z výsledků jasně vyplývá, že reklama na Facebooku má velký potenciál i pro kampaně zaměřené čistě na výkon – samozřejmě pokud jsou její možnosti uchopeny správně. Pro pořádek uvádíme, že v každé zemi běžela kampaň v rozdílných časových úsecích. Dosah se v jednotlivých regionech lišil podle velikosti místního trhu a možnosti udržení maximální stanovené ceny za objednávku.

Srovnání výsledků podle zemí:

Srovnání výsledků podle zemí

Srovnání výsledků podle věku:

Srovnání výsledků podle věku

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo