Přímý online prodej sady krémů – Jak se dělá Facebooková kampaň za 600 000 Kč
Hydroface je sada krémů pro zpevnění a omlazení pleti. Je dostupná pouze prostřednictvím přímého prodeje na internetu a dámy ji nakupují doslova po celém světě. Pro představu – pořizovací cena Hydroface setu v České republice je 1 030 Kč.
Náš zahraniční klient Lidango nás požádal o vytvoření Facebookové kampaně na prodej této kosmetiky. Mělo se jednat o čistě výkonnostní kampaň, jejímž cílem bylo přivést co nejvíce zákazníků za nejnižší možnou cenu. Zní to celkem jednoduše, že? Aby toho nebylo málo, měla kampaň probíhat v několika zemích a jazycích najednou. Konkrétně v Česku, Polsku, Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku a na Slovensku.
Milujeme výzvy – na nic jsme nečekali a pustili se do boje.
Cíle kampaně byly nastavené takto
- Maximální počet objednávek s minimálními náklady na jednotku
- Maximální cena reklamy za objednávku (CPA): 385 Kč
- Zasáhnout co nejvíce žen ve věku 30 – 55 let
Není tak časté, abychom měli produkt, který máme nabídnout obyvatelům několika zemí najednou. Dostali jsme do rukou jedinečnou šanci porovnat si výsledky našeho snažení v různých prostředích, cílová skupina ale zůstala stále stejná.
Podmínky
-
V případě dodržení maximální ceny reklam za jednu objednávku (CPA) rozpočet není omezen
To byla opravdová výzva. Dostali jsme k dispozici takřka neomezený rozpočet – tedy pokud dokážeme udržet cenu jedné konverze v určeném rozmezí. Dokázali jsme to? Samozřejmě, že ano – čtěte dále.
Realizace 1. 12. 2015 – 11. 2. 2016: