Proč se vyplatí věnovat svému webu a být o krok napřed?

Webové stránky se vždy tvoří s konkrétním motivem. Může jít o prodej zboží, firemní vizitku nebo cokoli jiného. Vždy ale chceme, aby web splňoval cíl, se kterým jsme ho tvořili. Tvorba webu je jen začátek cesty ke konverzím, návštěvnosti, dohledatelnosti a v konečném výsledku ziskům samotným. Nová webová stránka je jen hrubý produkt, který potřebuje obrušovat a zdokonalovat tak, aby nám začal přinášet užitek a profit.  

Připravili jsme pro vás srovnání, několika internetových obchodů z různých segmentů, ve kterém vám ukážeme, proč se vyplatí na své webové stránky pravidelně přidávat hodnotný obsah formou článků, zabývat se optimalizaci pro vyhledávače a mít aktivní PPC kampaně.

Firmy ze sektoru domácí spotřebiče

Výchozí situace obou firem byla stejná. Oba e-shopy měli stejnou návštěvnost a tržby na začátku roku 2014. Každý z nich se ale o svůj marketing staral jinak. Výsledky najdete na grafech níže.

  Firma A Firma B
 Blog a poradenství ano ne
 Moderní responzivní web ano ne
 SEO ano ne
 PPC reklama ano ne
 Zbožové srovnávače ano ano
 Pravidelná práce s obsahem ano ne

 

Firma A má za srovnávací období tržby kolem 51 500 000 Kč.

graf

Firma B má za srovnávací období tržby kolem  2 500 000 Kč.

Graf návštěvnosti stránek

 

Firmy ze sektoru tvorba internetových stránek

V tomto případě se jedná o tutéž firmu, která svoji činnost začala nabízet přes jiné internetové stránky. Srovnáváme zde staré stránky oproti novým aktivním stránkám. Do roku 2014 se firma starala o staré stránky a od roku 2015 o nové. Názorně můžete vidět rozdíl ve výkonnosti.

  Firma A Firma B
 Blog a poradesntví ano ne
 Moderní responzivní web ano ne
 SEO ano ano
 PPC reklama  ano ne
 Sociální sítě ano ne

 

Staré stránky

graf neaktivních stránek

Nové stránky

graf aktivních stránek

 

Firmy ze sektoru dům a zahrada

  Firma A Firma B
Blog a poradenství ano ne
Moderní responzivní web ano částečně
SEO ano ne
PPC reklama ano ne
Zbožové srovnávače ano částečně
Pravidelná práce s obsahem ano ne

 

Firma A má za srovnávací období tržby kolem 10 000 000 Kč.

Aktivní webové stránky

 

Firma B má za srovnávací období tržby kolem 500 000 Kč.

Neaktivní webové stránky

 

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace