Vzdušín nestíhal vyřizovat objednávky

Cíle

Zvýšení meziročních tržeb minimálně o 50 %. Použití libovolných marketingových aktivit. Držet celkové náklady na marketing pod 5 % z tržeb.

Naše řešení

  1. podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  2. založení a nastavení Google nákupů
  3. SEO onpage optimalizace důležitých tagů
  4. SEO linkbuilding
  5. nastaveni remarketing kampaní v obsahové síti
  6. optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
  7. spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz
  8. Facebook marketing
  9. e-mail marketing

Reklamní kampaň v Adwords obsahuje nyní přes 180 reklamních sestav a 1700 klíčových slov. Seznam Sklik dle výsledků z předešlých období nedosahoval očekávané návratnosti, a tak jsme ho využívali především na lokální hledání v místě provozovny a remarketing v obsahové síti. I přes malý a specializovaný sortiment e-shop dosahuje vysokého obratu.

Výsledky

Očekávání se podařilo podstatně překonat. Z Adwords kampaní byl zvýšen konverzní poměr o 74 % a tržby téměř o 100 %. Poměr tržeb a nákladů u Adwords kampaní se nám daří držet na 5 %.

Porovnání transakcí a tržeb z Adwords kampaní:

porovnání tržeb ppc

 

Za celkové zvýšení tržeb ze všech online kanálů o více jak 100% může krom internetového marketingu také rozšíření sortimentu. Na marketingovém výkonu se nejvíce zasadily optimalizace srovnávačů zboží, průběžné SEO, Google nákupy a remarketing. 

Porovnání médií při lineární atribuci: 

lineární atribuce

Facebook výkonnostní reklamní kampaň také dosahuje dobrých výsledků. Je nastavená na připomínání prodeje náhradních filtrů a remarketing návštěvníků webu.

vzdusin facebook marketing

Co se nám nezadařilo? Investovali jsme 10 tis. Kč na nákup hromadné rozesílky e-mailového newsletteru. E-mailing byl odeslán na 100 tis. adres. Návštěvnost webu z této kampaně dosáhla asi 18 tis. Bohužel ale počet objednávek byl hluboko pod očekáváním.

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace