Vzdušín nestíhal vyřizovat objednávky - Digitální agentura - Next Vision

Vzdušín nestíhal vyřizovat objednávky

  • Konverzní poměr z Adwords kampaní zvýšen o 74 %
  • Tržby zvýšeny téměř o 100 %
  • Poměr tržeb a nákladů u Adwords kampaní se nám daří držet na 5 %
Prodejna Vzdušín.cz
Číst dál Chci konzultaci zdarma

74

% navýšení konverzního poměru z Adwords

100

% navýšení tržeb

5

% PNO

Kampaň trochu rozvláčněji

Cíle

Zvýšení meziročních tržeb minimálně o 50 %. Použití libovolných marketingových aktivit. Držet celkové náklady na marketing pod 5 % z tržeb.

Naše řešení

  1. podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  2. založení a nastavení Google nákupů
  3. SEO onpage optimalizace důležitých tagů
  4. SEO linkbuilding
  5. nastaveni remarketing kampaní v obsahové síti
  6. optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
  7. spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz
  8. Facebook marketing
  9. e-mail marketing

Reklamní kampaň v Adwords obsahuje nyní přes 180 reklamních sestav a 1700 klíčových slov. Seznam Sklik dle výsledků z předešlých období nedosahoval očekávané návratnosti, a tak jsme ho využívali především na lokální hledání v místě provozovny a remarketing v obsahové síti. I přes malý a specializovaný sortiment e-shop dosahuje vysokého obratu.

Výsledky

Očekávání se podařilo podstatně překonat. Z Adwords kampaní byl zvýšen konverzní poměr o 74 % a tržby téměř o 100 %. Poměr tržeb a nákladů u Adwords kampaní se nám daří držet na 5 %.

Porovnání transakcí a tržeb z Adwords kampaní:

Porovnání transakcí a tržeb z Adwords kampaní

 

Za celkové zvýšení tržeb ze všech online kanálů o více jak 100 % může krom internetového marketingu také rozšíření sortimentu. Na marketingovém výkonu se nejvíce zasadily optimalizace srovnávačů zboží, průběžné SEO, Google nákupy a remarketing. 

Porovnání médií při lineární atribuci: 

Seskupení Vzdušín

Facebook výkonnostní reklamní kampaň také dosahuje dobrých výsledků. Je nastavená na připomínání prodeje náhradních filtrů a remarketing návštěvníků webu.

Facebooková kampaň Vzdušín

Co se nám nezadařilo? Investovali jsme 10 tis. Kč na nákup hromadné rozesílky e-mailového newsletteru. E-mailing byl odeslán na 100 tis. adres. Návštěvnost webu z této kampaně dosáhla asi 18 tis. Bohužel ale počet objednávek byl hluboko pod očekáváním.

17. 12. 2014

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy