Cíle
Zvýšení meziročních tržeb minimálně o 50 %. Použití libovolných marketingových aktivit. Držet celkové náklady na marketing pod 5 % z tržeb.
Naše řešení
- podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
- založení a nastavení Google nákupů
- SEO onpage optimalizace důležitých tagů
- SEO linkbuilding
- nastaveni remarketing kampaní v obsahové síti
- optimalizace kampaní pro srovnávače zboží
- spárování produktů na heureka.cz a zbozi.cz
- Facebook marketing
- e-mail marketing
Reklamní kampaň v Adwords obsahuje nyní přes 180 reklamních sestav a 1700 klíčových slov. Seznam Sklik dle výsledků z předešlých období nedosahoval očekávané návratnosti, a tak jsme ho využívali především na lokální hledání v místě provozovny a remarketing v obsahové síti. I přes malý a specializovaný sortiment e-shop dosahuje vysokého obratu.
Výsledky
Očekávání se podařilo podstatně překonat. Z Adwords kampaní byl zvýšen konverzní poměr o 74 % a tržby téměř o 100 %. Poměr tržeb a nákladů u Adwords kampaní se nám daří držet na 5 %.
Porovnání transakcí a tržeb z Adwords kampaní: