Z nuly na tisíc za 4 měsíce

Cíle

Vytvořit specializovaný e-shop. Pracovat na marketingovém mixu a zvyšovat tržby. Držet náklady na reklamu do 15 % tržeb.

Naše řešení

  1. návrh a realizace e-shopu
  2. nastavení PPC kampaní ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. nastavení kampaní pro srovnávače zboží
  5. SEO - linkbuilding

Výsledky:

Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust. 

nárůst návštěvnosti

Na grafu níže je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.

složení návštěvnosti

 

Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.

podíl kanálů na tržbách

Petr Myšák

Petr Myšák

S Petrem se setkáte na první nezávazné schůzce, v NEXT Vision je zodpovědný za projektové řízení a návrh marketingových strategií. Vystudoval ČVUT, webdesignu a on-line marketingu se věnuje od roku 2006. Rád sportuje, věnuje se horské turistice.

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace