Cíle

Vytvořit specializovaný e-shop. Pracovat na marketingovém mixu a zvyšovat tržby. Držet náklady na reklamu do 15 % tržeb.

Naše řešení

  1. návrh a realizace e-shopu
  2. nastavení PPC kampaní ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. nastavení kampaní pro srovnávače zboží
  5. SEO - linkbuilding

Výsledky:

Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust. 

[digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]

Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust.

Na grafu níže je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.

Na grafu je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.

 

Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.

Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo