Z nuly na tisíc za 4 měsíce - Digitální agentura - Next Vision

Z nuly na tisíc za 4 měsíce

  • Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně.
  • Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust.
Webové stránky Hezká koupelna
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň trochu rozvláčněji

Cíle

Vytvořit specializovaný e-shop. Pracovat na marketingovém mixu a zvyšovat tržby. Držet náklady na reklamu do 15 % tržeb.

Naše řešení

  1. návrh a realizace e-shopu
  2. nastavení PPC kampaní ve vyhledávací síti
  3. nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
  4. nastavení kampaní pro srovnávače zboží
  5. SEO - linkbuilding

Výsledky:

Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust. 

Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust.

Na grafu níže je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.

Na grafu je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.

 

Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.

Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.

1. 12. 2014

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i další příběhy