Obsah
Cíle
Vytvořit specializovaný e-shop. Pracovat na marketingovém mixu a zvyšovat tržby. Držet náklady na reklamu do 15 % tržeb.
Naše řešení
- návrh a realizace e-shopu
- nastavení PPC kampaní ve vyhledávací síti
- nastavení remarketing kampaní v obsahové síti
- nastavení kampaní pro srovnávače zboží
- SEO – linkbuilding
Výsledky:
Během 4 měsíců od spuštění e-shopu s koupelnovým vybavením hezkakoupelna.cz se dostala cílená návštěvnost na hodnotu přes 1000 týdně. Automatizované importy, úpravy obsahu ze strany majitele a korekce z naší strany umožnili tento rychlý nárust.
Na grafu níže je vidět, jak plynule narůstala organická návštěvnost stránek z neplaceného vyhledávání. Indexace vyhledávačů se tedy dařila dobře. Vzhledem k vyšší ceně zboží a vyšší marži bylo možné hned využívat placené kanály Google Adwords a Seznam Sklik. PNO (podíl nákladů na obratu) se u těchto kampaní pohyboval dlouhodobě okolo 8 %.
Následovalo pozvolné narůstání tržeb. Zde je vidět jejich rozpad na jednotlivé zdroje návštěvnosti. Konkrétní čísla neuvádíme.